sony606 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 dialekt suger btw ;) skriv bokmål, skjønner ikke at folk skriver dialekt, dialekt er måten man prater på, ikke måten man skriver på. burde vært forbud mot slikt!!!! sombrero sånn abre for å ta denne tråden _Helt_ av sporet litt ;) men tror de fleste skjønte poenget ditt primera.gt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ..Minst like ille å skrive dialekt Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Å dermed var norsk språkråd inne i debatten om plasseringen av tekniske spørsmål ved Nissan Primera..... :rolleyes: Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hva er vitsen med en teknisk forum da ?det er ikke for å bråke eller rakke ned på noen , men forumene er laget av den enkle grunnen til at det skal brukes mener æ :) så det er ikke vits å grine mere om det !!!! Å R_Style : sms språk er i alle fall nå dritt ( j j j j ) skriv heller jeg.. det smalt jo fra rette kjeften da!! angry j skriver på dialekt, og det kommer j fortsatt til å gjøre, din kverrulant! hvis du slutter å skrive "æ" så skal j slutte å skrive "j"... opp til deg om du vil diskutere akkurat dette mer da! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ka dere mener er uansett revnanes likegyldig !!!!! det er heldig vis noen på primera forumet som er normale ! :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Veldig seriøs tråd må eg sei... Eg er ivertfall glad me har forumet... men er forsåvdt litt enig med begge sider... eg er ein av dei som lurer på alt... men eg sjekker som regel først om eg finner ut av det... Teknisk er vel for bil sjenerellt... primera bør jo gjelde primera problem/hjelp/info/erfaringer... og såvidt eg veit så er det dette forumet blir bruk til... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 skriver man på teknikk når man ikke frem til så mange med peiling som når man poster på bil merket sin tråd. Personlig har jeg bare kikket innom teknisk et par ganger i løpet av to tre år så.. Spør i vei folkens og del erfaringene deres! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 skriver man på teknikk når man ikke frem til så mange med peiling som når man poster på bil merket sin tråd. Personlig har jeg bare kikket innom teknisk et par ganger i løpet av to tre år så.. Spør i vei folkens og del erfaringene deres! Helt enig, får mye bedre og kjappere svar her inne på primera-forumet enn på teknikk føler jeg. Leser selv alt av tråder som kommer opp i primeraforumet, og synes det er interesangt å se hva andre driver med og hvilke problemer folk støter på. Jo flere spørsmål, jo bedre! thumpsup Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 skriver man på teknikk når man ikke frem til så mange med peiling som når man poster på bil merket sin tråd. Personlig har jeg bare kikket innom teknisk et par ganger i løpet av to tre år så.. Spør i vei folkens og del erfaringene deres! helt enig! fortsett sånn som det er nå, fungerer ypperlig det! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Og herved var denne tråden avsluttet... :) Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg