Gå til innhold

lurer på ???

Primera.GT

Anbefalte innlegg

dialekt suger btw ;)

skriv bokmål, skjønner ikke at folk skriver dialekt, dialekt er måten man prater på, ikke måten man skriver på. burde vært forbud mot slikt!!!! sombrero

sånn abre for å ta denne tråden _Helt_ av sporet litt ;)

men tror de fleste skjønte poenget ditt primera.gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen med en teknisk forum da ?

det er ikke for å bråke eller rakke ned på noen , men forumene er

laget av den enkle grunnen til at det skal brukes mener æ :)

så det er ikke vits å grine mere om det !!!!

Å R_Style : sms språk er i alle fall nå dritt ( j j j j ) skriv heller jeg..

det smalt jo fra rette kjeften da!! angry

j skriver på dialekt, og det kommer j fortsatt til å gjøre, din kverrulant!

hvis du slutter å skrive "æ" så skal j slutte å skrive "j"... opp til deg om du vil diskutere akkurat dette mer da!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig seriøs tråd må eg sei... Eg er ivertfall glad me har forumet... men er forsåvdt litt enig med begge sider... eg er ein av dei som lurer på alt... men eg sjekker som regel først om eg finner ut av det...

Teknisk er vel for bil sjenerellt... primera bør jo gjelde primera problem/hjelp/info/erfaringer... og såvidt eg veit så er det dette forumet blir bruk til...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver man på teknikk når man ikke frem til så mange med peiling som når man poster på bil merket sin tråd. Personlig har jeg bare kikket innom teknisk et par ganger i løpet av to tre år så..

Spør i vei folkens og del erfaringene deres!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver man på teknikk når man ikke frem til så mange med peiling som når man poster på bil merket sin tråd. Personlig har jeg bare kikket innom teknisk et par ganger i løpet av to tre år så..

Helt enig, får mye bedre og kjappere svar her inne på primera-forumet enn på teknikk føler jeg.

Leser selv alt av tråder som kommer opp i primeraforumet, og synes det er interesangt å se hva andre driver med og hvilke problemer folk støter på.

Jo flere spørsmål, jo bedre! thumpsup

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig! fortsett sånn som det er nå, fungerer ypperlig det! :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider