CoilOver Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kan vi få noen rent tekniske forskjeller i punkter (merk, i punkter uten masse svada dada ditt og datt tekst som er off-topoc) mellom P11 GT 2 liter og P11 vanlig med 2 liter? F.eks. : - GT har større grenrør Osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 delskinn,ulikt speedometer,org senka,visker bak,el speil,leselys,to farget skinnratt(98 å nyere), multipoint innsprøytning (derfor er det Stor E bak SR20DE) sideskjørt,større bak å frontfanger,4 airbager, osv Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 el speil,leselys det er det på min 2.0i SLX også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 GT har 280mm skiver fremme, 257 på de andre Correct me if I'm wrong. :rolleyes: Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ok, jeg var altså ikke presis nok i emnet. Jeg tenkte kun på fakta om det som er inne i motoren og understellet. Alt det andre er ikke så interessant. Mao. alt som har med ytelsen som egentlig var spørsmålet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hmm..hvis ingen andre har noe, så kan vel jeg prøve meg med å si at jeg TROR GT har høyere kompresjon. 10:1, kontra 9 eller 9,5:1 på vanlig 2.0. Dette trenger dog bekreftelse fra en eller annen som har skikkelig peiling. Jeg prøver bare å få snøballen til å rulle her :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg