Gå til innhold

endelig fått corradoen min :D

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

fikk corradoen min på fredag.. og er kjeeeempe fornøyd. Bilen er så og si helt strøken og går som ei klokke. Har 1 lite spm, hvordan får dere plass til cd spilleren? er jo faen så utrolig traangt! skal bytte ut den som sitter der.. men er ikke store rommet for å sette inn en ny.. noen som har forslag på hva slags spiller j skal kjøpe meg?

 

satte oxo på sommerfelger i går... da ble den go og brei :D

 

bilder kommer i morgen, må bare få kjøpt batterier til kameraet :D

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann !

Drit fin corrado du har kjøpt deg, missunner fargen og interiøret ditt ;)

Hva er planene ??

 

Cd spilleren i min satt også langt ut når jeg kjøpte den, men etter jeg tok ut ramma rydda jeg opp i kablene baki der, fikk da spilleren helt inn uten problemer ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var rett og slett ekstremt lekker! En av de flotteste "så godt som orginale" Corradoene jeg har sett! Syns derfor ikke du skulle gjøre så mye med den jeg. Kanskje et nytt ratt (Syns det orginale 3-eikede rattet ville vært nok), og blinklysene i front var kanskje ikke de lekreste? Behold grillen, bare lakk opp VW-emblemet. Sleng ut mer info om bilen!

 

Muligheter for å ta et bilde av Corra ved siden av Leonen som står i bakrgunnen? Trenger et bevis på min påstand om at Leon er Corradoens arvtaker.

 

Hvor i landet får vi se bilen din på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, takk for respons :D

 

planer jeg har.. emblemsfrigrill, kanskje andre speil?, andre blinkers i fanger.. skal egentlig ikke gjøre så mye mer med den, synes den er feit nok som den er nå!

 

-Bilen er en 1991 mod

-gått 192000

-G-Lader overhalt ved 150000

-2.5" effektanlegg

-3.5" enderør

-solfilmstripe i framrute

-9x16 sommer

-Så og si helt strøken i lakk

-Motor er i bra stand

-Noen slitedeler er bytta, før jeg kjøpte den..

-Han som har laga clutchen på den, har lagd clutchen på il tempo gigante :D fett :P

 

div stereo i den, kommer mer!

 

 

bilen regner jeg med at kan bli sett på vålerbanen i mai.. skal vel være med gubben til mamsen dit :P

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var rett og slett ekstremt lekker! En av de flotteste "så godt som orginale" Corradoene jeg har sett! Syns derfor ikke du skulle gjøre så mye med den jeg. Kanskje et nytt ratt (Syns det orginale 3-eikede rattet ville vært nok), og blinklysene i front var kanskje ikke de lekreste? Behold grillen, bare lakk opp VW-emblemet. Sleng ut mer info om bilen!

 

Muligheter for å ta et bilde av Corra ved siden av Leonen som står i bakrgunnen? Trenger et bevis på min påstand om at Leon er Corradoens arvtaker.

 

Hvor i landet får vi se bilen din på treff?

 

Skal ta noen bilder ved siden av leon`en i morra jeg :D synes corradoen ser ut som lillebroren til leon`en :D

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår