aka_stian Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hallo. Er nå på utkikk etter hekkspoiler/takspoiler til bilen. Har bare funnet én som skal passe til min 92mod. Men vet ikke helt om den falt i smak. Bremselyset gjorde var en stor grunn til det. Noen som har noen flere bilder av akkurat denne spoileren? har kun funnet dette éne bildet hos alle butikkene som selger denne spoileren. Skulle gjerne hatt et bilde som viste litt mer. Er det noen som vet om noen andre varianter som likner bildet under? Fant en på ebay for en stund siden som passet til 94-96 modellen, som lignet modellen på bildet over, men har ikke funnet denne noen andre steder. Har prøvd å leite litt blant tyske sider men kan ikke et ord tysk. Noen som melder seg frivillig til å hjelpe litt til? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 sjekk denna: http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=80_83_178&products_id=439 så ut som om det var den eneste delen uten bilde, typisk! Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Det er helt sikkert den samme som jeg har funnet med bilde. Har ikke funnet noen andre til denne 35i b3. Men den var i allefall billigere enn alle de andre stedene jeg har funnet den så det var kanskje ikke så dumt likevel :) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 takspoiler til mondeo rundt 1995 skal passe Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Nei takk. Er det ikke de som henger nedover og ser ut som om de har smeltet? Syns de ser helt for jævlig ut. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 takspoiler til mondeo rundt 1995 skal passe Naboen har en slik slødde på sin mondeo. de er stygge desverre. Anyway, var ute å kjørte for noen dager siden i Arendal, da fant jeg en vinge på utsiden av Yjusk (eller hvordan det skrives). Den hører nok til en annen bil men den kan passe dritbra etter litt modifisering. Skal se om jeg får tatt litt bilder av den senere. Men jeg har levert inn kamera mitt på service etter den sluttet å ta imot minnekortet. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Er nok sikkert mange spoilere som ville passet bra til passat med litt mod. Men tror jeg kommer til å gå for den originale på øverste bildet. Tror det blir ganske bra uten bremselys og lakk i bilens farge. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg