Lysfjord Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg skal se på en Jetta i morgen! Hva bør jeg se etter? Noen typiske feil og plasser det ofte er rust? Ellers? Takker for svar! Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Vel Jetta og Golf er ganske så likense biler. Når d gjelder rust så er vel kanaler,golv,under skjermbuelister utsatt.. feil: tull med 2E2 forgasser,lek varmeanlegg radiator,mangel av plast/defekt bak dørtrekk så d leker vann inn (sjekk om dørtrekket er fuktig),lek takluke,last ett eller annet ventilen sitter fast,defekt baklukelås++.sikkert endel mer som jeg ikke kommer på just nu. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 I tillegg til det ovvennevnte: Under vinduspakninger (kjedelig sted å måtte sveise) og spesielt i sprutsonen foran og bak bakhjulet (nederst på hjulbuen). Ellers er det meste utbyttbart med tanke på bolta karosserideler og motor/gir. Det spørs bare hvor mye arbeid du har tenkt å legge i det... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Har nå vært å sett på bilen på Lørdag. Så mykket bra ut :) Så nå er det opp til banken i dag! Går det i boks så har jeg kjøpt Jetta! Bilder kommer det av den om den kommer. Har ikke store planer for den i det hele tatt akkurat nå. Student livet er hardt! Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg