dansken Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 80 mm skal gå bra det venter på priser fra danmark må selvsakt kjørre meget pænt over farts demper mm.......... lavt blir det =) ps: kan forkommer div stavefeil dette stammer fra att eg dansk....... har aldrige gått på norsk skole så alt retskriving er selvlært ... Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ja blir sånn vetk ikke helt... Søgne dialekt ? :p Men er ikke vanskelig å forstå da. Jeg har 40mm men har jo styling å, synes dette er AAAAltfor lavt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ehuuum, 80mm ????? sick sick.. har selv 40/30 og med de orginale sommerfelga som er 195/50R14 så slår jeg enten nedi eller subber her og der, fartsdompler er 0 problem, men norske veier gennerelt suger.. Kjøp et justerbart i alle fall, så du kan heve den litt igjen når du har funnet ut at 80mm var alt for mye.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ehuuum, 80mm ????? sick sick.. har selv 40/30 og med de orginale sommerfelga som er 195/50R14 så slår jeg enten nedi eller subber her og der, fartsdompler er 0 problem, men norske veier gennerelt suger.. Kjøp et justerbart i alle fall, så du kan heve den litt igjen når du har funnet ut at 80mm var alt for mye.. justerbart ja må nok det har jo 60mm senk nå og det går rimligt bra men må selvsakt kjørre seint over farts demper justerbart koster mye cash Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_BonnoZ_ Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Dansken. hvordan funker det med den nye eksosen din? Tok du ut katalysatoren når du satte på ny eksos?. Viss du tok den ut, ga dette noe effekt. Vett du om det gjer effekt å fjerne den på Vectra B, eller trenge di motstanden? Andre som kan svare på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 jeg tok ut katalysatoren banka den opp med en stor hammer ....... så ristet eg ut alt inmaten. så satte eg den sammen . merker litt bedre aks og lyden er mye bedre rev vekk det gamle eksos anlegget og kjøpte dansk 2,5 tommer helt frem har læst att uten kat blir det ca 10 hk men det er forskelligt fra bil til bil Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 i dag tok eg rusta på opel rark ikke alt men tok det verste angry se skrek bilder dette er en 96 model vilt mye rust skal lakke dette senere men først slipte eg dette helt ned til metallet og dereter ati rust middel 2 lag må nok sveise inn nye plater i dørhengslet angry Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Har du lyst på effektanlegg fra kat. så har jeg å selge. Kommer med oval DTM potte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 har lyst på DTM potte. har 2,5 tommer fra katten ka pris på DTM potte. ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 2.5" fra kat ja. Betalte 4500 for den men det var med en del rabatt. har brukt den i 6mnd. Merke vet jeg ikke fordi det ikke står noen steder men er av god kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 he he lenge sidden jeg har postet her m'm bilen har det bra, men er blitt kone bil .. men pass dere for 96 modeller, sykt med rust og feil/ mangler. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 men pass dere for 96 modeller, sykt med rust og feil/ mangler. Min har omtrent ikke rust.. Litt nede på ene døra.. Ellers ingen problemer med det elektriske eller noe.. Så tror det bare er du som har vært litt uheldig :( Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 ja uheldige her jeg vært . Har passet på bilen og vasket den ofte mm Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 dei felgen dine? korfor så små... siden du skal senke 80! så må jo du smelle på 19 toms... med 30 profil dekk...! 215 og 9" breie. ... hadde gjort seg de... men 80 er ganske mye ass.. hehe.. keep up(Y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 små pga. opel er omdøpt kone bil =) kone/vinterbil har en bmw nå som trenge litt stell først Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg