Gå til innhold

litt irritert... produsent som informerer FEIL (RockfordFosgate)

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

jaja.... kan hende jeg tar feil men... sjekk ut dette:

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063589&CategoryDesc=Punch%20Subwoofers

les hva Recomended Enclosure (anbefalt volum på kassa) altså:

Sealed box -

Recommended Volume (Cubic Feet) - .85

Ported box -

Recommended Volume (Cubic feet) - 1.25

F3(Hz) - 32

Så lasta jeg ned manualen til samme element og der kom det frem at anbefalt lukka kasse er .85cubic feet og anbefalt til porta kasse er 1.75cubic feet...

finn 1 feil :(

Er litt i villrede nå.... jeg skal bygge kasse til 2 slike elementer men vet liksom ikke helt hva som er rett.... mulig jeg bare bygger en lukka kasse med skillevegg og 2x 24.7liter... men da får jeg trøbbel igjen... kassa skal være tilpasset golf 2 og dermed trenger jeg at kassa skal være 90cm bred og minst 40cm høy... og med skrå vegg i front... ingen her som klarer å regne ut vel ?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.... kan hende jeg tar feil men... sjekk ut dette:

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063589&CategoryDesc=Punch%20Subwoofers

les hva Recomended Enclosure (anbefalt volum på kassa) altså:

Sealed box -

Recommended Volume (Cubic Feet) - .85

Ported box -

Recommended Volume (Cubic feet) - 1.25

F3(Hz) - 32

Så lasta jeg ned manualen til samme element og der kom det frem at anbefalt lukka kasse er .85cubic feet og anbefalt til porta kasse er 1.75cubic feet...

finn 1 feil :(

Er litt i villrede nå.... jeg skal bygge kasse til 2 slike elementer men vet liksom ikke helt hva som er rett.... mulig jeg bare bygger en lukka kasse med skillevegg og 2x 24.7liter... men da får jeg trøbbel igjen... kassa skal være tilpasset golf 2 og dermed trenger jeg at kassa skal være 90cm bred og minst 40cm høy... og med skrå vegg i front... ingen her som klarer å regne ut vel ?

Gå ut i fra det som står i manualen, og evt sjekk litt rundt om det er noen som har bygget en slik kasse, og hvor mange liter de har brukt.

Mange som ikke bygger anbefalt litervolum.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider