Gå til innhold

Netting svart/blank?

Antyoui

Skal eg lakke nettingen svart?  

15 stemmer

1. 1. Skal eg lakke nettingen svart?

• ja,,,lakk nettingen svart, og kromlista rundt nettingen i grillen
    • Ja,,men kun nettingen
    • Nei,,,la nettingen være som den er
    • fjern all netting fra bilen
      0

Anbefalte innlegg

Bilen blir litt "bad" om du tar alt svart da.. kult det!

Eneste er at man kanskje ikke ser nettingen før man er helt innpå

det var det eg tenkte å prøve på å få den sint angry ,,,,hehe. No har eg fått på lyktespoilere og så det hjelper litt,,,,men har en boks svart "sote spray" liggande,,trur eg skal ta en prøve med den,,,ekje sikker den blir så usynlig på lang avstand da,,,synest den helt blanke nettingen ikkje passa så bra på en svart bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er problemet med helt svart, sånn jeg ser det, er å få det blankt. Har sett helt svarte biler før, der de ikke har fått alt blankt, og det har en ekkel tendens til å se veldig.."ulakkert fanger" ut, om du er med på det. Matt plastikk.

Men om du får det til, og har hvite blinkers så godt det lar seg gjøre, og f.eks bronse/gullfarga felger...det er sinnsykt krem! :D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er problemet med helt svart, sånn jeg ser det, er å få det blankt. Har sett helt svarte biler før, der de ikke har fått alt blankt, og det har en ekkel tendens til å se veldig.."ulakkert fanger" ut, om du er med på det. Matt plastikk.

Men om du får det til, og har hvite blinkers så godt det lar seg gjøre, og f.eks bronse/gullfarga felger...det er sinnsykt krem! :D

eg lakka den blankaste siden av nettingen,,og når eg står litt på siden og ser på bilen skinner det,,ser ikkje matt ut,,,skal lime det fast imorgen,,,eg har sota blinkers,,,,synst det var meir stil over bilen når alt gikk i ett,,Felgene mine er prikk like kuli sine,,,crome/bronse look,,håper det blir bra...skal se om eg får lagt ut bilde imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ta en enkel mod på grillen. Netting helt bak i grillen slik som r_style har, eller legge netting rett bak kromlistene. Lurer også på hvilken farge netting og list skal ha, har ikke bestemt meg enda. Tenkte å leke litt i photoshop med forskjellige farger før jeg bestemmer meg.

Har jo også kjøpt meg litt originallakk, så en idé kunne jo være å lakke listene i bilens farge. Aldri sett noen gjort det da, så jeg vet ikke om jeg tør, eller om det blir noe fint i det hele tatt :)

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilenframme3ym.th.jpg

Skal sette inn netting i fronten under skiltet,,vurderer samtidig om eg skal lakke nettingen eg har i grillen, kromlista rundt og nettingen eg skal ha i hullet under skiltet svart,,,noen synspunkt?

Koffor kjøper du ikkje bare svart netting da... så slipper du lakke... den som er svart er jo "blank" nok den! eg har blank netting på min svarte P11... liker det... men det er sikkert smak og behag...

Bilen21.jpg

NB! Får sommerfelger i morgen... og monterer senkingen... Laguna leppe om 14 dager... og har bestillt gitter til nederst i fronten og til laguna leppa... blir sikkert digg det...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider