mr_primera Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Dere som har tatt 4 hjuls kontroll, hvor mye har dere betalt? Trodde det var en billig greie jeg...men 1750,- var prisen jeg fikk når jeg ringte for å høre på pris.. Synes det hørtes mye ut, men hvis det virkelig koster så mye så er det vel ikke mye å gjøre med det...:p Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Dere som har tatt 4 hjuls kontroll, hvor mye har dere betalt?Trodde det var en billig greie jeg...men 1750,- var prisen jeg fikk når jeg ringte for å høre på pris.. Synes det hørtes mye ut, men hvis det virkelig koster så mye så er det vel ikke mye å gjøre med det...:p fikk den "gratis" j, hvis j spanderte på mekanikeren en babb og brus...! :D Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 ca 1100 kr er det normale Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Her tar vi 1300 spenn for kontroll.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 det er forresten en kunst å ta en 4 hjulskontroll rett. Mange verksteder nøyer seg med å ligge innenfor feilmarginene men hvis du drar til noen med peiling og sier det må gjøres skikkelig siden du er kjøreglad får du en merkbar forskjell.. Tok kontrollen 3 gang jeg før det ble bra.. er kanskje kresen men men Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 btw R style, prøv å korte ned avataren din litt da.. feks skrive moddene på rekke og rad istede for nedover på rad.. blir så mye bedre å lese gjennom trådene hvis folk har kortest mulig signatur... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 btw R style, prøv å korte ned avataren din litt da.. feks skrive moddene på rekke og rad istede for nedover på rad.. blir så mye bedre å lese gjennom trådene hvis folk har kortest mulig signatur... bedre nå? ;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehe betraktelig.. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Betalte 1100 jeg også om jeg ikke husker feil. Dette var på ensjø i oslo. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg betalte sånn ca 1300 - 1400kr på Nissan (Ålgårds Auto, Nissan forhandler på Sandnes) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg tok 4-hjuls justeringen på NAF-Haugesund, der jeg betalte 850. Tror det ble rimeligere siden jeg er medlem, men er ikke sikker. I dag var jeg på Biltilsynet, der jeg fikk senkesettet i vognkortet, som jeg snart får i posten. Jeg fikk en mangellapp på lastavhengig ventil på bakbremsen, men var heldig og fikk time på Nissan i morgen tidligt. Han sa at bilen vil bremse mer enn hva den skal bak, når denne ventilen ikke er riktig justert. Så senkesettet blir bare dyrere og dyrere;/ Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg tok 4-hjuls justeringen på NAF-Haugesund, der jeg betalte 850. Tror det ble rimeligere siden jeg er medlem, men er ikke sikker. I dag var jeg på Biltilsynet, der jeg fikk senkesettet i vognkortet, som jeg snart får i posten. Jeg fikk en mangellapp på lastavhengig ventil på bakbremsen, men var heldig og fikk time på Nissan i morgen tidligt. Han sa at bilen vil bremse mer enn hva den skal bak, når denne ventilen ikke er riktig justert. Så senkesettet blir bare dyrere og dyrere;/ var det lang ventetid på den testen hos naf? fra du bestillte til dagen du var der? eg har foresten fått pris på eit verksted der ein kompiss jobber.... 900 for testen... de har skikkelig laserutstyr... han kan ikkje gjer det på svart, for eg treng kvitering på jobben... ka betalte du for godkjenning? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 For godkjenningen hos Biltilsynet, betalte jeg 550,-. Ventetiden hos NAF husker jeg ikke helt, men den var ikke noe særlig lang. I dag var jeg på Nissan for å få fikset disse lastavhengige ventilene, men dette satt for fast, så jeg fikk time på tirsdag, da de hadde bedre tid. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Nå blir jeg vel mobbet, men hva er sånn 4 hjuls justering. Hørtes ut som det var no fine greier :rolleyes: Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Nå blir jeg vel mobbet, men hva er sånn 4 hjuls justering. Hørtes ut som det var no fine greier :rolleyes: sier seg vel selv det, justere alle fire hjulene... justere (camber), spissing, toe-in, caster... vet ihvertfall at det er å justere alle fire hjulene :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg