Kristian Søbstad Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Satt og kikket etter bil i går på finn.no. Fant en perfekt en 325i med ESS kompressor. Hadde selvsagt dårlig tid i går så fikk ikke notert ned tlf nr osv.. I dag finner jeg den selvsagt ikke igjen. Noen som vet??? Var en 325 Coupe, grønn tror jeg. Noen som vet?? Er veldig intressert i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 så den jeg også, han skulle ha 200.000 for den da :P Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jepp 200000 for den ja.. Akkurat den biln æ ment. Virke som den e søkk bort.. E vel fremdeles ingen som vet sikkert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haggis Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=714634 Siter Plattan i mattan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Takk skal du ha!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hadde ikke gjort noe å hatt det motor oppsettet som var på denne her nei =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Han som skal selge den må jo være en stor dust hvis han tror at noen vill gi så mye for den hvis ikke den er godkjent med kompressoren. Hvis ikke den er godkjent så er den ikke lovlig på norske veier, hva er vitsen med en slik bil? De som kjører med slike ombygde biler som ikke er godkjente fortjener og bli tatt for det.. Den bilen er ikke noe verdt så lenge den ikke er godkjent, men hvis den er det(noes om ikke kom frem i anonnsen) så er det litt anderledes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Han som skal selge den må jo være en stor dust hvis han tror at noen vill gi så mye for den hvis ikke den er godkjent med kompressoren.Hvis ikke den er godkjent så er den ikke lovlig på norske veier, hva er vitsen med en slik bil? De som kjører med slike ombygde biler som ikke er godkjente fortjener og bli tatt for det.. Den bilen er ikke noe verdt så lenge den ikke er godkjent, men hvis den er det(noes om ikke kom frem i anonnsen) så er det litt anderledes... Benyttet du deg av alkohol, røyk, snus før du blei myndig? Synes du at du fortjener at foreldra dine skulle få vite det da? Skjønner du ikke det at å godkjenne en bil med slik motoreffekt ikke er mulig for en vanlig mann i gata, da det koster ekstremt mye (om bilen er førstegangsregistrert 1.1.96 da).. Derimot håper jeg det at eieren har oppgradert bremser og lignende slik at det står i stil med motoreffekten på 300hk.. Men, at han ikke har vist den hos biltilsynet for å godkjenne og (mest sannsynlig) betale avgifter på den, det skjønner jeg utruli godt.. Jeg drømmer selv om et kompressorkit til min 325 og jeg ville oppgradert bremsene mine til Brembo bremser, men bare glem at jeg ville betalt over 100.000kr i avgifter for å få det godkjent! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noz Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 noen som kan forklare meg hvordan man legger ut bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg