Gromit Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Nå som du sier det så. Det burde nå gå siden det går andre veien, bare at ledningene til LMM må over på rette sia for en F motor og du må klare å fjerne forkoblingsmotstandene på en måte og så må du få F hjernene å plugge i istedet for FT hjerner. FT nett F hjerner og F dyseledninger burde gå siden F nett FT hjerner og FT dyseledninger (m motstand) går. Tenker bare logisk, men om det gir deg hodepine det har ikke jeg snøring på. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Nå som du sier det så. Det burde nå gå siden det går andre veien, bare at ledningene til LMM må over på rette sia for en F motor og du må klare å fjerne forkoblingsmotstandene på en måte og så må du få F hjernene å plugge i istedet for FT hjerner. FT nett F hjerner og F dyseledninger burde gå siden F nett FT hjerner og FT dyseledninger (m motstand) går. Tenker bare logisk, men om det gir deg hodepine det har ikke jeg snøring på. Det var det jeg også tenkte, men om det er like lett som det høres ut som er en annen sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 tror ikke det er like lett som det høres ut men det går sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg