PerryZaphire Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har nå som sagt før skaffe tmeg en H/K TC600 forsterker,... den krever 90 amp. ekstern sikring... jeg har 60amp. sikring ved batteriet og lurer på hvor jeg skal sette 100amp automat sikringen? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Du må ihvertfall fjerne den på 60 A... Det letteste er vel bare å bytte 60Amperen ut med automatsikringen Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 yess... bare fjern 60A sikringen... den vil jo ryke før automatsikringen får tenkt seg om... Husk å sett sikringen så nærmt batteriet som mulig. Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 takk takk :) skal jeg ha den der 60 amp. sitter nå så blir det 15cm fra batteriet :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jo nermere jo bedre :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goåfør Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. Hvor stor kabel er det du har?? Det er muligens en grunn til at det sitter en 60 der nå og ikke 100, hvis du ikke bare satt inn en du "fant". Sikringen er der for å sikre kabelen ikke for morro skyld. Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. Hvor stor kabel er det du har?? Det er muligens en grunn til at det sitter en 60 der nå og ikke 100, hvis du ikke bare satt inn en du "fant". Sikringen er der for å sikre kabelen ikke for morro skyld. Mvh Fredrik kabelen er rimelig stor... her er ett bilde av anlegget som var i bilen og der ser du ca hvor stor den er (hovedkabelen) http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilenmin.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=389 Jeg har tykk kabel men for liten sikring til nye forsterkeren min som krever 90amp ekstern sikring. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goåfør Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. Vanskelig å bedømme størelse utifra ett bilde, men den så ut som den var av ok størelse den der. Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei. Vanskelig å bedømme størelse utifra ett bilde, men den så ut som den var av ok størelse den der. Mvh Fredrik Større enn "normalt" hehe tykkelsen er vel ca 20mm hvis det fins? de små du ser som går utifra koblingsblokka er det jeg har sett mest av dvs. normalt for meg hehe... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg