ChR|S^_ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei! Skal til å kjøpe bil nå snart, en Renault 5 GTT (1.4Turbo) som er ombygd med Volvo B18FT motor, men fyren har ikke godkjent ombyggingen. Noen sier han må ha papirene på begge bilene, mens han sier at han bare trenger dokumentasjon på at andre har gjort det før.. Han som han kjøpte den med hadde disse papirene, men klarte selvfølgelig å rote de bort.. Noen som har erfaring med ombygging som kan hjelpe? Motorene er like kraftige (120 hk) og bremsene er like... Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Snakk med noen på teknisk avdeling hos Renaultimportøren. Om Renault godtar ombyggingen så har ikke biltilsynet noe de skulle ha sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Snakk med noen på teknisk avdeling hos Renaultimportøren. Om Renault godtar ombyggingen så har ikke biltilsynet noe de skulle ha sagt. Hmm.. men jeg må jo vel såklart ha papirene på volvo-motorn? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hallo? få noen svar da.. :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hva slags papirer trenger du da? Hør med Volvoforhandler eller Volvo Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har rett og slett ikke peiling... er derfor jeg spør dere! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 kjøp en orginal en.. ikke den du tenker på.. det lukter bæsj av den :D Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 kjøp en orginal en.. ikke den du tenker på.. det lukter bæsj av den :D Du lukter også bæsj, afro.. :p Fikk du pm'n min? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg