RayBay Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei hei... Jeg lurer på hva folk her på forumet bruker til å tette igjen hull i dører. Jeg har skaffet meg 90-dører til golfen min, og har fjernet den listen som er på døren. Da er det noen små hull som festene til listen var. Hva anbefaler dere å tette det med? Dørerene skal lakkeres etterpå. Mvh Kjetil Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Sveis eller karosserilim. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Sveise, pusse, sparkle pusse, lakkere=) har nettop gjort det på golfen til en kompiss=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 å skumelt å sveise da, lett for at plata slår seg. lim det gjorde jeg, så sparkle. Kjedelig om plata slår seg da morph Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Klart man må være forsiktig. Jeg har sveist 6 dører til nå, og skal snart igang med nr 7 og 8. Ingen av de har slått seg. Når du skal sparkle så drar du såklart utover et stort felt. Har nesten ikke noe å si hvor stort feltet er bare det er tynt! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Ok... Har en onkel som har sveist en god del, så får høre med han :) Men en ting jeg lurer på, trenger jeg å demontere interiørsiden, eller kan han bare sveise på utsiden? Noen som har bilder under sveising eller etter sparkling? Jetta_vr6_kompressor: Hvilker lim brukte du? Hvor tykk plate limte du oppå? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Du nok inn fra baksiden, for å ha på grunning osv. Klipp ut en plate på ca 10x10mm og punkt den fast. Pøs på med grunning fra baksiden. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hvor tykk plate bør jeg bruke? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 1mm holder lenge. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 OK.. Takker for kjapt svar :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Forresten, legger dere en plate på langs der hvor hullene er, eller en bit over vert hull? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Forresten, legger dere en plate på langs der hvor hullene er, eller en bit over vert hull? Vanskelig å en bit på 10*10mm å passe på mer enn et hull... Altså en bit pr hull. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Vil det ikke bli en liten høyde forskjell da? Tenker på der hvor du har en metal plate og der det ikke er? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Vil det ikke bli en liten høyde forskjell da? Tenker på der hvor du har en metal plate og der det ikke er? ehhhh metallplata skal jo på baksiden.... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Vil det ikke bli en liten høyde forskjell da? Tenker på der hvor du har en metal plate og der det ikke er? kor skal det bli høgde forskjell??? du sviser på platene på innsida av døra, einaste som kikker inn der er vinduet når du sveiver det ned...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg