Mad_Maxx Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 trenger en ny motor til golf 1ern min. Helst med 5trinns gti girkasse og. Evnt. dieselkasse;) Så rimelig som mulig. Bor 17 mil sør for bodø (glomfjord) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 trenger en ny motor til golf 1ern min. Helst med 5trinns gti girkasse og. Evnt. dieselkasse;) Så rimelig som mulig. Bor 17 mil sør for bodø (glomfjord) jeg har komplett motor gear fra golf 2 og alt du trenger for å få startet den. sms/ring 47267065 kan sikkert møte deg litt på vei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 har komplett motor jeg også.. Bor i trondheim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65777 Dette noe for deg? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 audi coupe: Hvor mye skal du ha for motorn? caddy 88: Samma som ovenfor:) Rlpper: Blir nok litt over mitt foreløpige budsjett desverre:( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 audi coupe: Hvor mye skal du ha for motorn? caddy 88: Samma som ovenfor:) Rlpper: Blir nok litt over mitt foreløpige budsjett desverre:( ok, er åpen for bud.... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hvis jeg får solgt granadaen kan jeg sikkert gi deg 7k for den uten prob. Men for tiden har jeg ikke råd til mer enn 2-3 tusen for ny motor, og det gidder jeg ikke engang å spørre deg om du vil selge den for:D Men du får lov hvis du har lyst:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hvis jeg får solgt granadaen kan jeg sikkert gi deg 7k for den uten prob. Men for tiden har jeg ikke råd til mer enn 2-3 tusen for ny motor, og det gidder jeg ikke engang å spørre deg om du vil selge den for:D Men du får lov hvis du har lyst:D hehe...må nok desverre ha litt mere for den! Men hvis du har GTI fra før trenger du jo ikke forgasserne for da har du jo innsprøytninga! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 audi coupe: Hvor mye skal du ha for motorn? caddy 88: Samma som ovenfor:) Rlpper: Blir nok litt over mitt foreløpige budsjett desverre:( 2500kr skal jeg ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 2500 hørtes ut som en grei pris! Hva er det som følger med? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Skal få min for en tusenlapp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 2500 hørtes ut som en grei pris! Hva er det som følger med? motor,gear,ledningsnett,bensinpumper med slanger,komplett forstilling med bremser,drivaksler,bremskraftforsterker,radiator, med andre ord alt du trenger :) sms/ring 47267065 hvis du lurer på noe mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Skal få min for en tusenlapp... Hvilken stand er den i da? audi coupe: Har jo det meste, er jo bare motor og gir jeg trenger... Men det gjør jo ikke noe å ha reservedeler:D Kanskje kjøpe begge to??;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvilken stand er den i da? audi coupe: Har jo det meste, er jo bare motor og gir jeg trenger... Men det gjør jo ikke noe å ha reservedeler:D Kanskje kjøpe begge to??;) 1800kr for bare motor å gear,gått ca 240000km kassa har litt slitte synkringer på et av gearene,men går fint å kjøre med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvilken stand er den i da? Den er så si strøken den ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg