Gå til innhold

For dere som er på utskikk etter ny bil (gt)

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bilen som er på bilde du satte inn ser ut som en P11. Jeg trodde ikke det var noen STCC edition av denne, det var vell P11-144 som kom som STCC utgave. Rett meg viss det er galt:)

Og når det gjelder den med kamelon lakk så tror jeg det er en STW edition, noe tysk greie, men som sakt rett meg viss det er galt.

Det kan godt hende det er en STW, jeg er ikke sikker, men det er iallefall en eller annen edition. :)

Jepp, det er den! Bildet tatt på Amanda!? =) En jeg jobbet med sa den er rettet ut etter en kolisjon, men bilen er dritrå..

Tatt på Amanda ja, under gatebiltreff høsten 2003 en gang, den tiden jeg kjørte den megarå Vectraen ved siden av den Primeraen.

Kryr det av GT'er der dere bor????? :) *misunnelig*

Her i Kristiansand har jeg bare sett en (!) eneste P11 GT. Helt sprøtt, og den tror jeg ikke var i fra Kristiansand (bilde av den på hjemmesiden min under street meet).

Tviler på jeg vet om alle bilene så er her, men har iallefall den med kamelonlakk, den hvite der, og en mørk blå, alle P11. P10 Gt er det også noen av, den ene er gt150 her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????????????????????????????

du får helskinn på stw edition.....

STW edition? Hvilken er det?

BTW. Har vært Nissan løs i 6 timer nå, begynner å bli desperat etter ny... Vil ha Primera GT UTEN det stygge stoffet eller S14a...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryr det av GT'er der dere bor????? :) *misunnelig*

Her i Kristiansand har jeg bare sett en (!) eneste P11 GT. Helt sprøtt, og den tror jeg ikke var i fra Kristiansand (bilde av den på hjemmesiden min under street meet).

Er ganske "mangen" P10 gt her på bømlo... og eit par P11 GT... Har foresten og ein sånn P11 GT med kamelonlakk orginalt... den er fin...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW. Har vært Nissan løs i 6 timer nå, begynner å bli desperat etter ny... Vil ha Primera GT UTEN det stygge stoffet eller S14a...

den med kamelonlakk

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det stoffet ikke er helt pent. skulle vært som det var i P10 SRI. Pent stoff. Moderne for å være 10 år gammelt. Lov å spørre om hva du fikk for den?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEIIII!!!!! hehehe

Jeg fikk 46500,- :P doh

Fikk med meg et par lærdommer hvertfall da, når det gjelder bil kjøp. Tror jeg ikke skal klare å "tape" 40000 på neste bil på 1 1/2 år...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fåes ikke GT'en uten det FORBANNA STYGGE bestefar stoffet?

Helt enig.. hater det ¤"#¤"&&% crappy mønster skiten som er på dørene og på setet. Skal ha inn et par sportsseter så snart jeg får råd.

Mine dører, i sort (ikke bildemanipulert):

door.jpg

Det gamle crappy mønsteret så presist samme som dørene på denne her:

704360-bilde5-5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEIIII!!!!! hehehe

Jeg fikk 46500,- :P doh

Fikk med meg et par lærdommer hvertfall da, når det gjelder bil kjøp. Tror jeg ikke skal klare å "tape" 40000 på neste bil på 1 1/2 år...

Såpass ja. Men nå ble du kvitt en problembil da :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider