Gå til innhold

For dere som er på utskikk etter ny bil (gt)


partypulp

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg titta litt på den der (Ikke sett den i live) Pen bil. Er ikke mange av den i hvit. Syns hvite P11 er pent.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite P11 er grisetøft..digger det. Skulle nesten ønske min var hvit.

 

Men, mens vi ser på disse bilene, sjekk bil nr 2. Hva mener han med "Orginal nissan carbon deksel rundt instrument panel"?

Er dette noe man får kjøpt hos Nissan? Hvis så, me want!

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er pent med hvit p11. I Haugesund går det en hvis p11 GT. Tror det er STCC utgave. To feite potter bak, en på hver side. Mye dekor, der det står Crawford i sidene.

Noen som sier Tommy Rustad har hatt denne, men ikke vet jeg..

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er en SRI? Vet at det ble laget en del hvite P11 SRI'er med dekor som er "Rustad edition"

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen år siden jeg tok det bildet, men i det siste har jeg sett den hver dag, så skal se om jeg ikke får tatt noen. Vet ikke om den der er STCC, men er en her hvor jeg bor (Åkra) som er det, med kamelon som originallakk, mener broren skal være her på forumet også.

 

Den bilen som er på bilde du satte inn ser ut som en P11. Jeg trodde ikke det var noen STCC edition av denne, det var vell P11-144 som kom som STCC utgave. Rett meg viss det er galt:)

 

Og når det gjelder den med kamelon lakk så tror jeg det er en STW edition, noe tysk greie, men som sakt rett meg viss det er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår