UltraComp Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hvordan blir det og bygge om en colour consept til en GTI? motor og driverk hva koster dette? lett og få tak i? Tenkte at jeg skulle kjøpe meg en polo som min neste bil, er en colour consept som går her, og den er veldig intressant. Men det er vel ikke all verden av effekt i disse? 75hk? mye bremsemodifikasjon? er det billigere og kjøpe en GTI og bygge om denne? er jo ganske så fint Interiør i disse colour bilene Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 er vel enklere å kjøpe en gti, og heller kjøpe komplett colour concept interiør på NBS eller noe.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 er vel enklere å kjøpe en gti, og heller kjøpe komplett colour concept interiør på NBS eller noe.. :) Enklere denne veien. Innvendig bygging istede for utvendig bygging som krever vanskelig godkjenning........... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ok, takk for positive svar! Var bare og få tak i en GTI da :rolleyes: :rolleyes: Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg