Gå til innhold

Post bilder av deres Sommer klare 240er!!

Ranger emnet


Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

styling er slik man kun har på en 240 om den er så rusten at man trenger noe plast over kanalene og reservehjulsbrønnen..

 

og da er jo bilen strengt tatt ikke noe å bruke penger på så konklusjonen er at styler du en 240 er du helt idiot..

 

 

Høyy!! kaller du meg en idiot....???

 

jeg gjorde det pga at ræva på bila mi så ut som et helvete egentli...

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og da er jo bilen strengt tatt ikke noe å bruke penger på så konklusjonen er at styler du en 240 er du helt idiot..

faen locked? nå provoserer du folk skikkelig dø

kutt ut det tullet ditt!skjønner du ikke at folk har hver sin smak.enkelte meninger bør man holde i hodet sitt!

jeg for min har fått styling opp i halsen min... men jeg slenger ikke med leppa fordet!!

takk for at du kaller endel folk idioter veldig hyggelig av deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styling er slik man kun har på en 240 om den er så rusten at man trenger noe plast over kanalene og reservehjulsbrønnen..

 

og da er jo bilen strengt tatt ikke noe å bruke penger på så konklusjonen er at styler du en 240 er du helt idiot..

 

skikkelig tåplig kommentar og komme med!!

 

jeg syns ikke stylig har noe og gjøre på en 240 selv, men folk må få lov til og gjøre akkurat som dem vil på sine egne biler uten at det skal komme sånne kommentarer av den grunn!! folk har forskjellige meninger, og det er noe som bør respekteres!!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit at folk ikke liker styling på 240. men alle har jo forskjellige meninger. jeg selv synes ikke at over stylete biler er noe pent, men d finnes jo en mellom ting for alt. her er d snakk om meget beskjeden styling. er jo ikke dermed sagt at all styling er så voldsom og lav at du omtrent ikke kommer fram med bilen. men som sagt smaken er forskjellig.! men man trenger ikke å slenge med kjeften av den grunn. må få lov til syns at ting er pent uten at andre skal komme å kritisere.

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke 240 skal ha styling i det hele tatt!men for 5år siden ville jeg det notin

smaken endrer seg og det er gøtt!!

for nå er det det orgis look som gjelder med blodtrimma motor sombrero

men denne tråden blir vel ille off topic nå vel.....og smaken er som baken....og gøtt er det....

 

noen som har flere bilder av sine sommerklare 240er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B21ET

940-IC , 940 insug , Portet 940 grenrör , Nybyggd Garret hybridturbo , Trendabpreppad lammeldiff , M46 med rakskurna drev, Förstärkt koppling ,

, OMP fjäderbensstag + ambulansstag , Hardere dempere , 16' vinterdäck på V70-plåtfälgar + spacerplattor..

 

kommer andre felger notin

*volvo 240 glt 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår