Freeman Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Kompis som skal selge bilen.. Vil også bytte i Audi S6. autodb anonnse Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Kompis som skal selge bilen.. Vil også bytte i Audi S6. autodb anonnse intr. i en 95 mod. S6 2.2Tq? skal i utgangspunktet selge til sommern for ca 130000kr men driver å titter litt på A4 :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi1.8T Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 har du mer info om bilen? -selger'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 har du mer info om bilen? -selger'n Er en kollega av meg som skal selge den :) Han er tilgjengelig på torsdag .. send meg nr ditt på pm så skal jeg få han til å ringe deg evnt. Det jeg vet om bilen er: 1995 mod. Vare. Import i 1999 tror jeg. gått ett sted rundt 200000 (ikke stol på meg her ) går rimelig bra... lader 1.9bar. chippet osv. mørk lilla farge (original audi) Manuell kasse. Stoff (alcantara?) Generellt dritpen bil.. han har lånt den bort 2 ganger.. 1 gang til meg og 1 gang til han han kjøpte den av. Drømmebilen min iallefall :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Er mulig intr. i bilen din. Hvor i M&R bor du? Noe rust på den? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg