Carlos Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hei, jeg har nettopp senka min a3 20mm med org audi sport, men etter jeg hadde skrudd alt på plass ble dette resultate: Er det rett at det skal stikke opp sånn ? Er ca 1 cm glippe! For når jeg jekker opp bilen så "faller" det nedpå igjen. Har ikke byttet dempere, kun fjærer. Skal det være slikt, evt hva kan jeg ha gjort galt? :confused: :confused: All tilbake melding taes i mot med stor takk :) Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sånn er det på mange biler. Bla golf 2,3 etc... Har ingen betydning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sånn er det på mange biler. Bla golf 2,3 etc... Har ingen betydning ;) Godt! men når jeg da kjører i humper, vil ikke da det øverste "lokket" slå nedi på toppen? (som om jeg hadde jekka opp bilen) ? Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ser nåkså likt ut her på denne A3n, hvis du ser bort i fra at den har noe du ikke har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 senka poloen min med justerbart, og fikk samme resultat. Har kjørt med det i halvt år og det har forsåvidt ingen invirkning sålenge fronthjulene ikke "letter" :rolleyes: Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Det skal nok være slik ja. Har du bilder av bilen etter senking? Er det fjørene fra originalt sportsunderstell du har brukte, eller Eibach-fjører? Siter http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det skal nok være slik ja. Har du bilder av bilen etter senking? Er det fjørene fra originalt sportsunderstell du har brukte, eller Eibach-fjører? Er faktisk ikke sikker på om de kommer fra orginalt sportsunderstell. Du skal heller få bilde når jeg har fått på sommerfelgene :D Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg