PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 MÅ være rustfritt/bulkfritt eu godkjent og SVART! ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hva med å ta en tur til hoggern ?:) Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hva med å ta en tur til hoggern ?:) vurderer det snart :) vil bare se hva folk selger slikt for... og sammenligne priser... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissamundsen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 MÅ være rustfritt/bulkfritt eu godkjent og SVART!;) jeg har et helt nytt panser... (fra forahandler) koster 1300 nytt.. gji bud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg har et helt nytt panser... (fra forahandler) koster 1300 nytt.. gji bud? svart? eller ulakka? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har en sølvfarga bakluke jeg. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 jeg må ha svart :) orker ikke lakkere osv... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissamundsen Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 svart? eller ulakka? delene er Ulakka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg