Hans Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Hihi, detta er saker ass.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Koselig med gear-drive... Noisy eller Quiet? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Det er type Quiet.. Fikk den til en billig penge.. Er riiimelig dyre de der... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Tøft. Fikk Edelbrock gears med dobbel kjede i julegave. Greit med bilinteresserte foreldre :D Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Qoolt! Grattis da. Sånnt vurderer jeg neste gang ja. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Hvis det er noen som har veldig lite å ta seg til så kan de sikkert få forklare meg hva det greiene der egentlig er for no... ¨å lærer jeg enda mer nytt i dag også :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by Silverboy Hvis det er noen som har veldig lite å ta seg til så kan de sikkert få forklare meg hva det greiene der egentlig er for no... ¨å lærer jeg enda mer nytt i dag også :D :D Ja, jeg har også fundert.. Forsto ikke så mye mere enn at det var noen tannhjul.. Og at det er noe V8 vas :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 i stede for register reim...så har man drevoverføring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Det tåler mye større belastning og brukes derfor mye i biler som går på stripa. + at denne typen lager en hvine-lyd så det høres ut som jeg har presse... :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by Jonte Ja, jeg har også fundert.. Forsto ikke så mye mere enn at det var noen tannhjul.. Og at det er noe V8 vas :) Hvis du synes V8 er vas, hva gjør du her da;) Yndlingsmerket ditt har vel også kommet med 8er, men der er det vel W som gjelder! Nesten som en gammeldags stjernemotor:D :D Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Grrr... :mad: Fant ut at det registret ikke passer på den nye kammen min... Registeret er visst til nyere rollerkam. Så da blir det vanlig reg på meg da.. Men har kjøpt meg alu Performer innsug da! Og det passer!! :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Så da selger du register dreva til meg da? Eller kanskje du kjøper hele motoren som står i siden jeg har kjøpt ny? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Hihi, hadde vært cool med motoren din, ja! Kan godt kjøpe dreva.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Air 63 Hihi, hadde vært cool med motoren din, ja! Kan godt kjøpe dreva.. Heheh ja da hadde blitt blårøykens disipler vært fornøyde tenker jeg hehehe:D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Det tipper jeg dem blir uasett, jeg... :D Men vil du kjøpe registeret? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg