volvo_wizard Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tenkte å skifte spoiler foran på goførti'n da det som sitter der er relativt ødelagt. Det er en orginal 240-spoiler jeg skal ha på, men den er ikke lakkert før. Jeg har da kjøpt plastprimer som jeg skal ha på, Er det nødvendig å ha på vanlig grunning på plastprimer'en før lakkering da? Hva med regjøring før man begynner? Er det tillstrekklig med en vanlig vask og silikonfjerner? Kjempefint hvis noen som har lakkert plast og gummi kunne gi noen gode råd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tenkte å skifte spoiler foran på goførti'n da det som sitter der er relativt ødelagt. Det er en orginal 240-spoiler jeg skal ha på, men den er ikke lakkert før. Jeg har da kjøpt plastprimer som jeg skal ha på, Er det nødvendig å ha på vanlig grunning på plastprimer'en før lakkering da? Hva med regjøring før man begynner? Er det tillstrekklig med en vanlig vask og silikonfjerner? Kjempefint hvis noen som har lakkert plast og gummi kunne gi noen gode råd! når jeg lakket listene rundt hovedlyktene og grillen pusset *med 200papir først og 400 etterpå* jeg bare å lakket grunning å lakken på;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg