Gå til innhold

R.I.P ForD ScorpiO......

Ranger emnet


[Trio]

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de første som passerte etter smellen. For meg ser det ut som farten kanskje var "litt høy" og du ikke greide svingen helt, kom ut på grusen i den lomma i tunellen og fikk et tilbud du ikke kunne motstå.. Flipper er et navn som kler deg godt!!!!

 

Men for å være helt ærlig så har du baller av stål som tør å kjøre sånn med en scorpio!! det sammenligner jeg med å hoppe i fallskjerm med plastpose!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså.. jeg trur ikke den skaden kom av en smell i 160 :)

Men.. ikke 60 heller..

Når det gjelder de spora.. de kan bli veldig mye lenger sånn plutselig når bilen hopper opp og ned og rundt omkring på de "fortauene" der.. men 131 meter... da må du uansett ha kjørt ganske fort.. Kan sikkert regne med en stor bot for uaktsom kjøring.. inndragelse av lappen kan jeg nesten garrantere 6mnd++ med mindre politiet har gjort noe feil under behandling av saken.. hehe.

Godtok du inndragelsen?

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av de første som passerte etter smellen. For meg ser det ut som farten kanskje var "litt høy" og du ikke greide svingen helt, kom ut på grusen i den lomma i tunellen og fikk et tilbud du ikke kunne motstå.. Flipper er et navn som kler deg godt!!!!

 

Men for å være helt ærlig så har du baller av stål som tør å kjøre sånn med en scorpio!! det sammenligner jeg med å hoppe i fallskjerm med plastpose!!!

 

Men for å være helt ærlig så har du baller av stål som tør å kjøre sånn med en scorpio!! det sammenligner jeg med å hoppe i fallskjerm med plastpose!!!

 

Det er vel ikke noe annetg en og si takk for komplemanget:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett merkene dine i tunnelen, er alt annet enn bra... Kan du med hånda på hjertet si at du kjørte i 60km/t azza????

Du mister nok lappen leeenge, og for en bot som svir i lommeboka.

 

Husk at det ikke er Audi du kjører eller kjørte den kvelden!

 

 

Peace United

SMW

 

jepp veit at det ikke er en Audi...

Men tankte jeg skulle spare litt penger og kjøpe men en sånn en litt seinere... (S2 kansje :D)

 

Nei vi får se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men kan ikke annet enn å trekke på smilebåndet.

131 m spor sier sitt. Kall det skrensespor eller bremsespor, samme

for meg.

 

Glad er jeg uansett for at jeg slipper å ha tullinger som deg i trafikken

på en god stund fremover!!!!

 

Lykke til som fotgjenger!

 

Vi får se hva som skjer.....

 

Men skal i allefall se om jeg får rigga til prosjektet mitt og ta den med ned på gatebil..... (Får heller få dama til og kjøre den ned.....)

 

Men skal love at jeg kommer sterkere tilbake!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg trur ikke den skaden kom av en smell i 160 :)

Men.. ikke 60 heller..

Når det gjelder de spora.. de kan bli veldig mye lenger sånn plutselig når bilen hopper opp og ned og rundt omkring på de "fortauene" der.. men 131 meter... da må du uansett ha kjørt ganske fort.. Kan sikkert regne med en stor bot for uaktsom kjøring.. inndragelse av lappen kan jeg nesten garrantere 6mnd++ med mindre politiet har gjort noe feil under behandling av saken.. hehe.

Godtok du inndragelsen?

 

Var nede og fikk fjernet den.....

 

Nei skal se hva jeg får til nå....

 

Må vel på et avhør eller noe seinere denne uka tenker jeg ....

 

Nei hva er det de sier den som lever får se!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståle da :P

 

Bra du overlevde i alle fall, var nede å kikka på bilen din igår, var "noe" flat. Vi krysser fingre for at du slippe å miste lappen i en evighet.

 

Andreas

 

Tall tak for støtten...

 

Vi får se hva som skjer da, får håpe at det ikke blir så aløt forlenge til jeg får igjen lappen...

Skal fortsett og bygge opp den andre bilen min (jetta prosjektet')

 

Tenker nok dama kommer til og bruke den en liten stund (så jeg får den til treff og lingnede)....

 

Mvh Sl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dekka er lovlig på veien .. men ikke på den bilen ..

(mener det var bare noen få utvalge biler de dekka var "gatelovlige" på..)

uansett så kan du få et problem med nettop det der :D

 

Tror heller du kan se etter om dekkene er dot merka og/eller E merka. Skal vel ikke ha noe å si hva slags bil du har. Enten er vel dekka godkjent for gatebruk eller så er dem ikke. Hvis de er både dot og e merka skal det ikke være noe problem.

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår