Gå til innhold

R.I.P ForD ScorpiO......

Ranger emnet


[Trio]

Anbefalte innlegg

Tror nok alle her hadde sagt akkurat det samme som han gjorde !!!

 

Jeg villa aldri ha begynt å skrive om det på forumet om jeg viste at jeg måtte juge for å få sympati. jeg ville nok antageligvis ikke jugd til politiet heller, bedre å si at det gikk litt for fort men ikke vet hvor fort en kjørte i stedet å kutte av 100km/t på den reelle hastigheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk må vel få lov til å fortelle hva de vil da.. Han har jo aldri sagt at han på tro og ære lovte at han kjørte akkurat i 60km/t.. Dessuten tar man vel det meste her på forumet med en klype salt? jeg gjør iallefall det!

Glad for at Ståle fikk tilbake lappen jeg, syntes det er kjedelig å høre om så mange som mister den..Så lenge ingen ble skadd heller.. Greit at de som fyllekjører mister den liksom..!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må vel få lov til å fortelle hva de vil da.. Han har jo aldri sagt at han på tro og ære lovte at han kjørte akkurat i 60km/t.. Dessuten tar man vel det meste her på forumet med en klype salt? jeg gjør iallefall det!

Glad for at Ståle fikk tilbake lappen jeg, syntes det er kjedelig å høre om så mange som mister den..Så lenge ingen ble skadd heller.. Greit at de som fyllekjører mister den liksom..!

 

greit at han sier det han vil men jeg mener det er menigløst... men men.

 

mye av det som står på forumet må en nok ta med noen kopper salt ja... mye svada som er ute å går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men folkens dette med at jeg hadde 60km/t er bare tull!!!

 

ville bare ikke gå ut med real speed på forumet når saken var under behandling, hvis dere skjønner.....

(fikk høre at politiet skjekket disse sidene gjevnlig) og da ville jeg ikke at de skulle se noe fart eller noe sånt.....

 

Vil egentlig bare si takk til ALLE dere som har kommet inn på denne posten og lest....

 

får da håpe at hvis noen er uheldige som meg at denne posten kansje kan informere/hjelpe den inntrufne litt.....

 

MVH SL

 

Ha Ha, og dette skriver du her på det åpne fora? Du er vel klar over at du faktisk innrømmer å ha kjørt for fort? En "frikjennelse" kan faktisk gjøres om, dersom "frikjente" innrømmer overtredelsen i etterkant.

Det beste hadde vært om de hadde tatt lappen din, til du ble litt mer moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står vel " sist jeg så på speedometeret" om jeg ikke husker helt feil..

 

det sto det ja, og det var jo tydelig at han viste han hadde kjørt fortere. derfor mener jeg han absolutt fortjener å miste lappen noen år, til han kanskje ser at det å kjøre bil er farlig om en ikke er oppmerksom på farer, han kan si hva han vil om erfaring osv men om en mister kontrollen har en kjørt uaktsomt. Uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du har aldri mistet kontrollen du da eller? jeg har mistet kontrollen en gang, på vinteren, kjørte veldig pent men rompa glapp og vips så fikk jeg heftig kontra.. skjedde ingenting med hverken meg eller bilen heldigvis, men det var skummelt for det..

skal ikke si jeg alltid kjører pent jeg, for det gjør jeg ikke. Når jeg først kjører skikkelig fort så er det gjerne på strekker hvor det er gode veier og god oversikt.. Men hvem vet hva som hadde skjedd om det lå en stor busk i mitt felt som det gjorde i dette tilfelle? alle kan være uheldige skjønner du..

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du har aldri mistet kontrollen du da eller? jeg har mistet kontrollen en gang, på vinteren, kjørte veldig pent men rompa glapp og vips så fikk jeg heftig kontra.. skjedde ingenting med hverken meg eller bilen heldigvis, men det var skummelt for det..

skal ikke si jeg alltid kjører pent jeg, for det gjør jeg ikke. Når jeg først kjører skikkelig fort så er det gjerne på strekker hvor det er gode veier og god oversikt.. Men hvem vet hva som hadde skjedd om det lå en stor busk i mitt felt som det gjorde i dette tilfelle? alle kan være uheldige skjønner du..

 

om det da dukker opp en busk og du mister kontrollen har du ikke uflaks. da kjører du for fort.. selfølgelig er det enkelte tilfeller en ikke har kontroll over men i 99% av tilfellene kunne annen kjørestil hindret mye..

 

har mistet kontrollen selv og lært av det. sier ikke at du skal kjøre som bestemora mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg forsvarer noen her. Men jeg har mistet kontrollen over BMW'en i oppoverbakke i 60 - 70 km/t. Ble overrasket hvor mye sleng jeg faktisk fikk tatt forholdene i betraktning. Tror også det var samme dag jeg begynte å se meg om etter en annen bil :) Var lei da ja.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jo ikke jg lest alle postene her, men mange av de. en kamerat av meg og jg var på vei til svinesund (særpinger vi vettu:P) kommer over sandesunsbrua og og første sletta etter årum avkjøringa skal vi kjøre forbi en kamerat for han kødda med oss og lå i 60kmt eller noe så vi legger oss faktisk ikke mere enn i 90kmt og kjører pent forbi, MEN når vi skal legge oss inn så kaster han seg inn og får sleng på ræva, merk dette var en primera altså framhjuls trekker. klarer ikke rette opp i gjenn siden vi ligger så breit i motsatt kjørefelt og rett ut på jorde. når politiet kom målte de bremse spora var det noen og 70m med breisladd spor... beholdt lappen han og fikk 3k i bot. eneste som skjedde var etter som det var en helvettes dyp grøft mellom veien og jordet var att hele bilen letta i ræva og sto med nesa i grøftekanten og bare sklei mot jordet bilen ble skev og forstillinga til hel.... lykt knust og fanger ommøblert inn i front jern. han fikk litt vondt i hode mens jg kanak tommelen, ve oxo hadde utolig flaks etter som bilen kunne taka. påenget mitt med denne posten var vell i grund att vi lå brei og på tørra og ikke mere enn 90kmt...

 

så jg personlig ville ikke gitt deg lappen tilbake for du hadde tross alt streetslick og de sitter helt kurrant og da klarer du ikke og lage så lange spor som det du har klart å prestert her i 60kmt..

men litt OT selge dekka dine eller?

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår