[Trio] Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Må nok skuffe deg der! Finner det bare ikke morro å burne rundt i ring. Jepp skjønner deg!!! Er nok ikke så kult og prøve og spinne i frahjulstrekker nei ..... hehe.... Morro er det i allefall og leke litt da men... (det kan hende at det er kun jeg som synes det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Synd med bilen men du skal ikke se bort ifra at det blir rettsak og både buret, bot og 2 år uten lappen. Kompisen min laget også noen fine skrensespor og onkel blå målte han til 120 km/t i 80 sona. Han kjørte fortere enn det. Han fikk 8000,- i bot, 24 dagers fengsel, lappløs i 2 år. Forsikringa sendte han brev i ettertid at de 125.000 han fikk skulle han egentlig ikke ha hatt. Bilen: http://home.no.net/bygd/biler/a3krasj2.jpg http://home.no.net/bygd/biler/a3krasj3.jpg http://home.no.net/bygd/biler/a3krasj5.jpg Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Synd med bilen men du skal ikke se bort ifra at det blir rettsak og både buret, bot og 2 år uten lappen. Kompisen min laget også noen fine skrensespor og onkel blå målte han til 120 km/t i 80 sona. Han kjørte fortere enn det. Han fikk 8000,- i bot, 24 dagers fengsel, lappløs i 2 år. Forsikringa sendte han brev i ettertid at de 125.000 han fikk skulle han egentlig ikke ha hatt.Bilen: http://home.no.net/bygd/biler/a3krasj2.jpg http://home.no.net/bygd/biler/a3krasj3.jpg http://home.no.net/bygd/biler/a3krasj5.jpg I får da virkelig håpe at det blir så ille da....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Vi satser på at det går bra :) Skjønner ikke at han ikke anket jeg da. Men det kunne ha kostet han over 100.000,- om han tapte i utgifter til både det ene og det andre ble han fortalt. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Vi satser på at det går bra :) Skjønner ikke at han ikke anket jeg da. Men det kunne ha kostet han over 100.000,- om han tapte i utgifter til både det ene og det andre ble han fortalt. jepp den er lei..... men hva skjedde fikk han igjen pengene for bilen ? eller måtte han betale tilbake ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Han fikk beholde pengene siden de var utbetalt alt. Skjønte det ikke helt jeg. Men jeg trodde at forsikringa kunne reise regress krav. Men tror de var for sent ute. Han fikk også dette bekreftet i ettertid av noen han kjente som jobber i det aktuelle selkapet som sjekket om det var saksbehandlingsfeil der. Og det var det visst nok. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
United R Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Jaja SuperLarsen! Du får prøve igjen, fikk ikke spurt deg pr Lørdag jeg angående this case. Har du hørt noe mer ell???? Du kan sitte på med R'en til streetmeet vettu! Den er nesten klar da håper jeg... Lenge leve Quattro! Love United! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Snakket med advokatene mine idag, de sa at jeg hadde en god kjengs i denne saken :D Mvh Sl Finn en advokat som ikke sier det der da, de lever jo fett på å "liksom redde" æsen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Finn en advokat som ikke sier det der da, de lever jo fett på å "liksom redde" æsen din Skjønner hva du mener.... Men denne advokaten som har sagt dette har klart det for meg før... Så stoler litt på denne fyren, det er den faste famnilie advokaten vår.... Får bare håpe at alt "klaffer" denne gangen også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 det hørte jo også bra ut da ståle...''den faste familie advokaten våres'' hehe gjør mye gæren't du da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 ']det hørte jo også bra ut da ståle...''den faste familie advokaten våres'' hehe gjør mye gæren't du da :P Jeg er en snill gutt som ALDRI gjør noe galt..... HeHe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 jaja det var dagens beste!! ser jo det..når politet var på shell på grunn av han med volvoen som kræsja så sto jo han politiduden og prata med deg som han kjente deg ganske godt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 ']jaja det var dagens beste!! ser jo det..når politet var på shell på grunn av han med volvoen som kræsja så sto jo han politiduden og prata med deg som han kjente deg ganske godt :P "Kjetil" han er faktisk jævla allrigth han ass:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 haha må bare le jeg ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 ']haha må bare le jeg ass! Kan vel si det som så, at han er vel en av de mest allrigthe politi folka jeg kjenner.... Han og Stein Brynhildsen, og fikk faktisk vite at Brynhildsen er den som har saken min :D .... Han har alså begynt i den avdelingen som tar seg av førerkortbeslag :D *Smile* Så lurte på om jeg skal kjøpe en kake til han eller noe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg