[Trio] Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Du som fikk blåkoll tunellen full av bremse spor. De bremse spora var uhorvelige lange da, så kan jo skjønne politimannens påstand. 60 inn i den tunellen ekke fort. hvordan oppførte bilen seg før kræsjet? Erik Er ikke sikker på hvgor for jeg kjørte, men sist gang jeg så på meter'n så hadde jeg 60km/t... Det lå et lite tre/busk i vegbanen!!!! Prøvde og svinge unna denne, i det jeg svingte slapp rumpa... Prøvde og rette opp kontra men det funka dårlig.... Men det som er mitt største probblem er at det treet/buskeveksten som lå der ble tatt bort før de tok bilde av at den lå der!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hvis du skal se lyst på det, så har du garantert råd til nye felger og dekk innen du får lappen tilbake! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hvis du skal se lyst på det, så har du garantert råd til nye felger og dekk innen du får lappen tilbake! tror du det.... Hvor lenge tror du de kan ta lappen min for noe som dette da ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 kommer helt ann på hva de tar deg for .. føler du at det er noe å miste lappen for da? da jeg kjørte ut så fikk jeg 3k i bot for uaksomkjøring.. hvis du helt ærlig kjørte i fartsgrensa og det var en ulykke så mister du ikke lappen men hvis du virkelig dritdeg ut og du lyver til oss :P så sliter du :P Et år max PS: hvilket merke er det på dekka? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hmm er det den gamle klassiske nå har jeg skikkelig bra dekk så nå klarer sikkert bilen alt i verden scenariet eller? Mange som driter seg ut sånn.. tror at de dekka der er noe også gir dem full f*** før det er noe som helst varme i dem.. Dekka hjelper vel lite med fords original fjærer fra 80 tallet og...! Bra du bare tok livet av en scorpio da og ikke deg selv å et par til. Når vi snakker om scorpio, selger du deler fra den eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jaja ståle boy. Sånt skjer. Jævla irriterende når sånt skjer men men. Nå har du jo masser av tid til noen andre prosjekter også da. Men det men lappen er jo jævla surt da. Får håpe den ikke forsvinner så altfor lenge da. Men tror du nok kan legge til 100 km/t på den farta når du så sist på nåla :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hmm er det den gamle klassiske nå har jeg skikkelig bra dekk så nå klarer sikkert bilen alt i verden scenariet eller?Mange som driter seg ut sånn.. tror at de dekka der er noe også gir dem full f*** før det er noe som helst varme i dem.. Dekka hjelper vel lite med fords original fjærer fra 80 tallet og...! Bra du bare tok livet av en scorpio da og ikke deg selv å et par til. Når vi snakker om scorpio, selger du deler fra den eller? hehe, var ikke ute etter og teste dekkene..... Det lå noe i mitt kjørefelt, prøvde og svinge unna men det funka dårlig.... selger deler ja, må betale bot veit du !!! Hva er det du skal ha da???? har dønnstrøkent inntriør i bilen (hehe)....... Bare og si del det og kom med bud men alt av salg tar jeg over PM!!! Mvh Sl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jaja ståle boy. Sånt skjer. Jævla irriterende når sånt skjer men men. Nå har du jo masser av tid til noen andre prosjekter også da. Men det men lappen er jo jævla surt da. Får håpe den ikke forsvinner så altfor lenge da. Men tror du nok kan legge til 100 km/t på den farta når du så sist på nåla :) Hehe tommy.... Som jeg sa til politiet, sist gang jeg så på nåle hadde jeg 60km/t Kansje jeg hadde litt over men hvor mye det veit jeg ikke. (det var i såfall ikke mye) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hehe tommy....Som jeg sa til politiet, sist gang jeg så på nåle hadde jeg 60km/t Kansje jeg hadde litt over men hvor mye det veit jeg ikke. (det var i såfall ikke mye) HAHA :rolleyes: Det sier sitt når det var 131 meter med bremsespor da. SOm det sto i rb :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Kjipern dette.. men i Siggen din står det Tatal Vrak.. ikke Total;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 HAHA :rolleyes: Det sier sitt når det var 131 meter med bremsespor da. SOm det sto i rb :) Tommy skrensespor ikke bremsespor!!!! det er 2 helt forskjellige ting det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 131 meter er 131 meter uansett altså. Si 160 på nåla da. Det er det ryktene sier at du hadde. om jeg sladder i 60 med Volvon så får jeg aldri i veeerden 131 meter skrense\bremse spor. Hadde det vært glatt så kaaaaanskje på blank isen. Busk i veien? så langt inn i tunellen? Hvordan i H******E kommer sånt såå langt inn der? jaja. Tipper 6 -12 mnd uten alppen samt bot på 3 - 8k. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tommy skrensespor ikke bremsespor!!!!det er 2 helt forskjellige ting det!!! jaja samme det. Uansett, ikke jeg som mista lappen :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 glemer aldrig da en jeg kjenner moste volvoen sin inn i en fjell veg i andebu.. da sto det 400meter bremsespor i avisene .. er ok å overdrive .. men 400 meter? hvor utrolig fart hadde han da? verste er at han sa senere at han ikke hadde bremset :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 glemer aldrig da en jeg kjenner moste volvoen sin inn i en fjell veg i andebu..da sto det 400meter bremsespor i avisene .. er ok å overdrive .. men 400 meter? hvor utrolig fart hadde han da? verste er at han sa senere at han ikke hadde bremset :P Hehe ja det er ikke tvil om at de ofte overdriver. Kjørte gjennom tunellen i sta og det er en del spor der. Så dem har noe rett i det Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg