Gå til innhold

Ny bilspiller, blaupunkt DAB noe å satse på?

Ranger emnet


TeMpO

Anbefalte innlegg

hei.

 

Vurderer å kjøpe ny bilspiller til min Peugeot 206. Så kom jeg over en blaupunkt hos Bilradiospesialisten

 

Den heter Blaupunkt Woodstock DAB-52. Den har DAB støtte og mp3! :D

den koster 2990kr nå, de påstår at den kosta 6990 før, så det er altså minus 60%.

 

Er denne noe å satse på, eller finnes det andre gode valg i denne prisklassen? Mp3 er et MUST, kan gjerne støtte DAB også siden det er i ferd med å ta over nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til den prisen ville jeg kjøpt denne om jeg skulle kjøpe meg en spiller i dag.

En fordel med Blaupunkt er at spillerene er varm å fin i lyden og har en nøyral å fin mellom tone.Etter min mening kan du tryggt kjøpe denne. Om du skal ha ekstra forsterkere på den så må du se om den har standar phono utganger, før hadde de nemelig en egen kontakt som trengte spesielle over ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til den prisen ville jeg kjøpt denne om jeg skulle kjøpe meg en spiller i dag. En fordel med Blaupunkt er at spillerene er varm å fin i lyden og har en nøyral å fin mellom tone.Etter min mening kan du tryggt kjøpe denne. Om du skal ha ekstra forsterkere på den så må du se om den har standar phono utganger, før hadde de nemelig en egen kontakt som trengte spesielle over ganger.

 

Ja jeg skal ha forsterkere på den.

hmm...ja det er vel som du sier at jeg må ha adapter/overgang på den ja.

Adapter Mini-ISO til Phono (RCA) er vel det jeg trenger...koster 125kroner i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha ekstra forsterkere på den så må du se om den har standar phono utganger, før hadde de nemelig en egen kontakt som trengte spesielle over ganger.

 

sjekket dette, den har mini-iso utganger og du må kjøpe en overgang til phono kabel.

 

men denne har jo mange muligheter:

 

2x linjeinganger, 2stk linjeutganger, mmc card slot, dab, mp3, fm radio, cd vekslerstyring.. dvs en meget bra utstyrt spiller..

 

tror jeg vurderer denne seriøst til sommeren, men da kna det jo hende at det er flere og velge mellom i denne prisklassen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår