madda Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hei, jeg heter Martin og jeg har netopp flyttet fra Tyskland til Norge. Jeg bor i narheten av Haugesund og hoper at jeg kan finne andre folk som er interessert i bilstereo. Venligst unskyld at jeg snakker så dårlig norsk, det skal bli bedre snart, håper jeg. :) Vær so snill og forbedre meg, da gor det furtere... Jeg vil also gjerne delta i EMMA-kompetanser i Norge i fremtiden, i Tyskland startet jeg i utfordrer unlimited - klassen. Jeg har inkludert noe bilder fra bilen min. Utstyret er: Alpine INA-333RR navigasjons-radio Alpine PRA-H400 prosessor Alpine CHA-S624 CD-shifter Xtant 3300c forstyrker Xtant 2100b forstyrker Xtant P400 equaliser Andrian Audio A165 og A25G høyttaler JL-Audio 10W6 sub Radio: døra: baggasjeromet: gulven kan oppklappes: under gulven er CD-shifter, prosessor, equaliser og powercap om natten seer det son ut: Jeg gleder meg til å bli kjent med andre bilstereo-fans. kanskje vi kan møte og snakke og pusle sammen engang. hilsen, Madda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Høres bra ut det! Her finner du en del folk som er bilstereointeressert i hvert fall. En kjapp innføring i norske bokstaver som uttales annerledes enn i tysk: Tysk o = norsk å Tysk u = norsk o Men det er ikke noe problem å forstå deg uansett :) Kanskje vi møtes i utfordrer unlimited. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 ta kontakt med emmanorway, der får du all hjlelp de trenger:) http://www.emmaweb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Whey, Xtant-forsterkere! A sight for sore eyes ;) Hvordan er du fornøyd med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Ønsker du bilder av din bil på http://www.acap.no ( under bilstereobygg ) så ordner jeg det . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Wilkommen in Norwegen :) Wir sind alle weit schlechter am deutsch als du am Norwegisch. Så du skal ikke bekymre deg om den biten :) Sikkert etpar gramatikalske blundere her, men det er ca 10 år siden jeg skrev tysk sist, hehehe :D Pen installasjon, ser frem til å se hva du kan komme opp med fremover :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madda Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 tusen takk for svarene og rosen og trøsten ;). jeg hadde 3 måneder norskkurs i berlin før jeg flyttet hit men ttt... @autod: jeg sa bilen din (er det ikke den orange BMW?) i Sinsheim ifjor. det er kjempefin! jeg skal ta kontakt med EMMA, akkurat nå er det for tidelig, jeg har ikke nok tid å kymre meg mye om bilstereo rett etter flyttningen. @epifant: jeg er VELDIG fornøyd med forsterkerne! de lyder (?) fantastisk, og jeg synes de er also kjempe pene. de er jo veldig seldom, jeg er overrasket at du kjenner de. kan du kjøpe Xtant-stuff i Norge? I tyskland er det ikke mange som husker denne merken fordi du kunne bare kjøpe den for kanskje 10 år siden. @ateam: jeg vilgjerne sette bilderne mine på websiden din, er det greit hvis merkene er ikke godkjente? jalla: fin tysk! jeg var veldig overrasket at så mange nordmen snakker godt tysk! hilsen, Madda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Fin installasjon :) Gjør det jo mulig å bruke bagasjerommet til bagasje også :) hehe Ble imponert over Norsken din også. Jeg hadde Tysk på skolen i 1 år, og må innrømme at jeg fortsatt ikke kan tysk så. hehe ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Legg ut flere bilder av poloen din da, ikke bare stereoen. :) Velkommen til Norge forresten:D Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 fint bygg :) hehe, OT, men topicen minner meg om den leasy reklamen :rolleyes: "hei, det er anniken" lol Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Får vel si velkommen til forumet. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Velkommen på forumet og til norge :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 ateam: jeg vilgjerne sette bilderne mine på websiden din, er det greit hvis merkene er ikke godkjente? Jepp på bilde siden tar jeg med alle typer bilder, du har jo noe som er på lista og da :) Bildene vil være på nett i løpet av dagen . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Fin installasjon :) Gjør det jo mulig å bruke bagasjerommet til bagasje også :) heheBle imponert over Norsken din også. Jeg hadde Tysk på skolen i 1 år, og må innrømme at jeg fortsatt ikke kan tysk så. hehe ;) Samme her! Velkommen til Norge å så snakkes vi sikkert på diverse treff! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madda Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 @Ateam: takk for opplasting av bildene! @Anne: Damer i en bil-forum? da er jeg veldig positivt overrasket! Det er desverre veldig seldom i Tyskland. Poloen min er helt normalt og serienmessig fra utsiden. Det er en svart metallic 2000 modell "highline" 1.4 (med masse extra utstyr :rolleyes: ). Jeg har aldri vært interessert i tuning eller sån. Jeg har desverre ikke mange bilder av bilen fra utsiden. (må først vaske den engang :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg