Gå til innhold

"strippende" blondine i golf 3

Ranger emnet


Helios

Anbefalte innlegg

E6 rett syd for br dal i går.. vi kjørte corsa.. hadde fulgt etter en mørk golf 3 (FS 74353 så vidt jeg husker) helt fra lillehammer.. når vi kommer på 2 felten ut fra br.dal så begynner passasjeren i bilen så smått å vise litt kropp.. og ender med at jenta drar ned buksa og trusa mens vi ligger bak.. hehe. joa.. takk takk.. men om du eller bileier leser dette.. så vit det at GRUNNEN til at vi kjørte opp på sia.. var for å prøve å fortelle dere at dere kjørte uten baklys :P hehe.. ja.. får vel legge til at dere kjørte av mot hjellum.. så mot olsrud.. sånn i tilfelle det var flere slike episoder med slike biler på E6 i går.. :P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. hehe. bilen mangla baklys. var egentlig derfor vi prøvde å kontakt med dem i bilen.. sånn kan det gå.. :P lurer på om det er ei ung blond jente som er litt flau i dag :P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra å se.. tja..hehe.. helt greit :P greia var at det var sabla morro da :P hehe..

Og trafikkfarlig :D

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. hehe. bilen mangla baklys. var egentlig derfor vi prøvde å kontakt med dem i bilen.. sånn kan det gå.. :P lurer på om det er ei ung blond jente som er litt flau i dag :P

 

Sånn som jeg forstår det så ble dere moon`a til (flasha med rumpa til) og det er vel ikkeno positiv ting? haha.. :D

haha... men sinnsykt kult gjort uansett.. en gutt setter alltid pris på litt boooooty;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. sant det Asim ;P men hu flasha nok litt mer å.. noe jeg ikke så fordi jeg drev å småsov i baksetet... men dem som satt frammi påsto nå dem fikk se brøst ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelpe meg.. haha.. har noen veninner som har det der som hobby.. kjøre opp til siden til en bil full ab gutta boys å flashe ettellerannet.. Like morro å se tryne deres hver gang.. kjører nesten av veien vettu.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nok laangt fra å kjøre av veien vi gitt.. :P for SÅ fin var a ikke.. hehe.. men liksom.. litt morro når vi egentlig bare sku si ifra om de sabla baklysa ..tehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår