Gå til innhold

Hvor stor er motoren?

Ranger emnet


BGGTX

Anbefalte innlegg

Hvilke motorvarianter er det å få til mx3 forutenom V6'ren? Jeg har en delebil med firesylindret motor men jeg vet ikke hvor stor den er. Er ikke så lett å se forskjell på en 1.6 og en 1.8. Hvis det er en 1.8 så skal den brukes i en 323 4WD sedan.

 

mvh Per Olav

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke motorvarianter er det å få til mx3 forutenom V6'ren? Jeg har en delebil med firesylindret motor men jeg vet ikke hvor stor den er. Er ikke så lett å se forskjell på en 1.6 og en 1.8. Hvis det er en 1.8 så skal den brukes i en 323 4WD sedan.

 

mvh Per Olav

 

 

det er en 1,6l 16ventiler ;) skal du selge bilen i deler? hvor i landet holder du til?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste. Det er tatt en del karoseri deler av den. Den mangler panser, begge forskjermer, høyre dør og bakskjerm. Har også brukt H. berebru, styrestag og drivaksel. Bilen er ikke momset eller betalt avgift på. Resten er førstemann til mølla..

Delene er brukt til å reparere en skadet mx3 1.8 V6. Denne skal hellakkeres kansje til uka og kommer for salg etter det. Den er kun yttre karroserideler som har vert skadet på denne bilen og har ikke vert skeiv eller noe sånt. Tror den har skrapt borti et tre. Motoren går meget pent og stille. km.st 175000. Delebilen har gått 169000km

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår