Primera.GT Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Bilen er jo fremdeles en Primera GX... Devil ja bra du sier det sjøl så æ slipper :rolleyes: det blir jo åsså kjøre egenskapene... doh :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: :yak: beer beer beer beer beer assman assman :skaal: :skaal: spermie spermie Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 ja bra du sier det sjøl så æ slipper :rolleyes: det blir jo åsså kjøre egenskapene... Hvis det blir ombygging på meg, så får vi treffes når resultatet er på veiene. Den som ler sist, ler best vettu.. ;) Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 heeh.... forskjellen på meg å deg er at planene mine havner ikke på bilforumet sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 heeh.... forskjellen på meg å deg er at planene mine havner ikke på bilforumet sombrero Hehe... Grådige mann!! ;) Hehe... Jaja... chicken Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 heeh.... forskjellen på meg å deg er at planene mine havner ikke på bilforumet sombrero da er vi to.. eller planer havner her, men ikke detaljer :p Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Men type..hvis jeg kjører sånn jeg er vant til, vil det skje noe galt? Bilen din vil sannsynligvis bli litt mindre understyrt, evt mer overstyrt. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Er det fordi karosseriet bøyet seg mer inn i svingene? Eller altså..strekker seg..eller hva faen jeg skal si.. Uansett, takk for svar :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hehe.. for å si d enkelt, korrekt og logisk.. staget gjør at bilen vrides mindre og det fører til mer grep og mindre hjulspinn samt bedre feeling på styringen Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Word :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg