Gå til innhold

S. 2002 VW Passat 1,6 102hk (Firstline)

Ranger emnet

Lysfjord

Anbefalte innlegg

Selges:

2002 VW Passat 1,6 102hk.

Km. Stand. 147 000

Årsavgift betalt.

Klima

cd/radio

el-vinduer

ESP

Hengerfeste

Nye Sommer/Vinterdekk....

Farge Mørk / mørk Blå

Sort Interiør.

Komplett service hefte

Reg.rem skiftet.

ALDRI røykt inni.

Pris: 159 000,-

Kontakt Frode Tornli på Tlf. 47 32 36 97

Front:

front2.jpg

Bak fra siden:

v.jpg

Inni:

Innside.jpg

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig det, aner ikke. :D

Det er noe høy km.stand ja. Vet ikke hvem tidligere eier er. Den ble tatt inn av gumpen, men kom aldri inn dit før han som skal selge den nå kjøpte den. Han fikk vist en ok pris på den forsto jeg det som.

Men er prisen gal eller? Tror ikke det!

Ikke jeg som selger den alikavell. ;)

Det er altså du som hadde Golf 3 med NOS i Kristiansand? Aha... Jeg hadde en Svart Golf 3 på den tiden. Senket 60mm, 17" OZ Hydra felger, Bad look forlenger og diverse stash. Den var svart. Ser du savner bilen din, du er ikke den eneste skal jeg si deg :)

Skal du på Street meet Ikveld?

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT.. men men..

Var jeg som hadde den golfen med NOS ja.. gikk som F den..

Kan trygt si det er mer morro med slik bil, enn når vi kjørte kassebil før.. hehe.. er vel 10 år siden??

Ja.. litt problemer her og der med golf,men det er jo probl med de fleste biler med mye elektronikk møkk :)

Svein :)

Var forresten på streetmeet i går kveld ja.. Plassen var FULL!! Dumt det ligger igjen et 5 cm tykt lag med knuste øl flasker over hele plassen nå :knob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med å få bilen solgt til noen her på Bilforumet alikavell så litt O.T. gjør ikke noe.

Ja, det var FULT av folk der i går. Var en tur der ute med mammas 1991 mod ford escrot stv. :D Følte jeg passa inn der da ;)

Mye tøffe biler var det og. Synd som du sier om alle som la igjen ølflasker på bakken for senere å å li kjørt over. angry Tror det ble noen pungterier i går ja.

Det kom litt for mye purk og i går! 6 biler tror jeg at jeg så. Fikk dessverre ikke med meg Spinninga og lekinga før de kom :( Hørte det var ganske underholdene?!

Snakkes!

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider