Mariius Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Noen som veit hva dette kan være, har de siste ukene hørt en merkelig "ule" lyd når jeg forsiktig trykker inn gassen på pådrag! Trodde først det kunne komme fra vifteanlegget i bilen men det gjør det ikke! Ule lyden er i ca 3-4sek før den gir seg og begynner igjen innimellom når jeg forsiktig trykker på gassen under kjøring! Ikke lenge siden jeg satt på ett Green filter på den.. Kan det ha noe med dette og gjøre...? Noen som veit..? Bilen er forresten en A3 1.8 Turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 veit ikke helt hva den ule lyden kan være, men jeg har hørt at luft mengde måleren på audi a4 og a3 er veldig dårlige, og ikke tåler den oljen som sitter i green filteret og kn filteret... kan jo være noe med dette... vanskelig å si når man ikke har hørt hvilken lyd det er... Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hmmm, det kan jo være det.. men hvis det er luftmengdemåleren som går så må da bilen gå veldig mye dårligere? jeg kjente og trykket på filteret før jeg satt det på for å se om jeg klarte og få noe olje på fingerene og det gjorde jeg ikke.. så da kan det umulig være såååå mye olje i det? kjente både utenpå og inni! Den lyden irriterer meg noe sykt og blir aldri borte.. anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeg får en lignende lyd i E-klassen min, men jeg merker kun det i, tja, 60km/t++ på landevei, når jeg ikke gasser. Med en gang jeg gasser forsvinner lyden. Samme hos deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det kan kanskje stemme ja.. lyden kan komme fra 50-80 km/t tenker jeg! Føler at den kommer ved veldig svakt pådrag men det kan stemme det du sier at den gir seg hvis jeg gasser på! Noe formening om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Brodern har hatt samme greia i sin Seat Leon. Han har vært på bilstereobutikk og fått det reparert. Var vel noe kabler til stereon som lå for nært dynamoen. Ulelyden komm fra høyttalerene. Kan selvfølgelig være noe annet hos deg. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Kan være filteret som lager lyden. Turbulens eller noe.. Hadde det samme på en tideligere civic jeg hadde, UTROLIG irriterende lyd angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 oJE! Fant ut hva det var.. Var den orginale dumpventil greia som hadde tatt kvelden.. ! Lyden ble iallefall borte når jeg bytta den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg