Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hei! Noen som vet om det er forsterkerutgang på spilleren i nye astra?? Den heter vel CD30 MP3 om jeg ikke husker feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 viss det ikke er det så setter du på en high to low omformer. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 viss det ikke er det så setter du på en high to low omformer. Hva er dette, hvor får man tak i, Pris?? Hvordan kobler man den på/fungerer den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er en liten boks som du kobler på høyttaler ledningene. den gjør da om høyttaler signalet til lav ninvå signal, altså phono viss du skjønner hva jeg mener. en sånn boks får du kjøpt feks av meg og koster 120kr. bare du ikke kjøper stinger så blir det bra. stinger boksen er forferdelig dårlig. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er en liten boks som du kobler på høyttaler ledningene. den gjør da om høyttaler signalet til lav ninvå signal, altså phono viss du skjønner hva jeg mener. en sånn boks får du kjøpt feks av meg og koster 120kr. bare du ikke kjøper stinger så blir det bra. stinger boksen er forferdelig dårlig. Okei. Og dette fungerer som en fullgod phono-utgang dette eller?? Skal bare bruke det til en sub i tilfelle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Okei. Og dette fungerer som en fullgod phono-utgang dette eller?? Skal bare bruke det til en sub i tilfelle... Ja det vil jeg si. har funket meget bra i de bilene jeg har brukte det i, blandt annet en lupo og en yaris. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 det som suger litt på de nye oplene er at kjørecomputer er innebygd i originalspilleren,kjipt hvis en har lyst å bytte spiller.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Ja det vil jeg si. har funket meget bra i de bilene jeg har brukte det i, blandt annet en lupo og en yaris. Har hørt at det ofte er noe drit, men det kommer kanskje an på merket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 det som suger litt på de nye oplene er at kjørecomputer er innebygd i originalspilleren,kjipt hvis en har lyst å bytte spiller.. Det er litt kjipt, men blir jo himla stygt å bytte spiller siden det ikke er DIN-format på de originalene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er litt kjipt, men blir jo himla stygt å bytte spiller siden det ikke er DIN-format på de originalene... en får spesialtilpassa rammer,så det akkurat det erke noe problem. litt iriterendes,har lyst på en astra OPC med tiden:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 en får spesialtilpassa rammer,så det akkurat det erke noe problem.litt iriterendes,har lyst på en astra OPC med tiden:) Er jo klar over det, men blir likevel ikke veldig fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 det som suger litt på de nye oplene er at kjørecomputer er innebygd i originalspilleren,kjipt hvis en har lyst å bytte spiller.. ...og hvor nye biler gjelder dette? Har selv en Vectra 98-modell, der jeg har bytta ut anlegget, og fått koblet til kjørecomputeren slik at det står hvilken radiokanal jeg hører på osv... Kan hende det er enda nyere modeller du tenker på da... Ville bare nevne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 ...og hvor nye biler gjelder dette? Har selv en Vectra 98-modell, der jeg har bytta ut anlegget, og fått koblet til kjørecomputeren slik at det står hvilken radiokanal jeg hører på osv... Kan hende det er enda nyere modeller du tenker på da... Ville bare nevne det. Hvordan har du fått det til ? Kjøpt sånn der overgangsgreie til noen spillere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 det er enkelte spiller som har utgang for ekstra diplay, man kobler da displayet til der. man kan også koble ut displayet så det bare står dato der. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Kjøpte en Kenwood-spiller, samt noen ekstra kabler, slik at display og rattkontrollen funker med anlegget. Var lei av å ikke kunne ha mp3 på platene i bilen. Gammel vane er vond å vende som det sies. Funker utmerket:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg