passat kara Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hei. som topic sier, kan folket legge ut bilder av passatene sine der det vises hvor lave eller høye de er å skrive hva slags fjører å dempere de har på bilen? jeg syns min er for høy å vurdere nye fjører i år men syns det er surt sia e kjøpte fjører å dempere i fjor (FK) uansett, noen som gidd å legge ut? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 har noen på min tråd, men det er bare med 14" alu vinterdekk. Smeller ut noe når jeg får tak i sommerdekk ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 hvis noen hjelper til så skal jeg legge ut bilder. Må bare ta et par først, gjør det i hælja.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hvis noen hjelper til så skal jeg legge ut bilder.Må bare ta et par først, gjør det i hælja.. du kan sende dem tl meg på msn i helga så fikser vi det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 genialt, da skal jeg ta ett par bilder i hælja. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 noen som får tatt noen bilder eller? jeg vurderer litt nye fjører til sommern derfor e lure litt. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Jeg målte ca 58cm fra bakken og opp til toppen av hjulbuen med min etter et 40/40 senkesett. Har ikke kamera for tiden . Dekka som er på er 175/65/r14 vinterdekk pr idag... Om andre kunne målt så hadde det vært finfint. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Her har du et bilde av gamle Passaten min...senka 40mm med 17" felger Husker ikke merket men er kjøpt hos møller. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 før senk: etter "senk" er ikke fornøyd me reslutatat av den senkinga.. tru kansje e fikk feil fjører, sendte å sendte mail me tyske FK og den norske importøren men ble ikke no løsning på det.. tyskerne mente det var riktige fjører, men jeg tror det er til en nyere type passat.. bilen er sykt stiv da, det skal den ha. derfor e vurdere å kjøpe meg 40mm fjører av en eller annen type, samt skåler foran og bruke de demperne som sitter der i dag (FK dempere) vemund EDIT: må få med at på bildene sitter det 195/50-15 dekk på. de har for liten rulle omkrets, så de orginale vinter hjulene 185/65-14 fyller en god del bedre opp buene.. men fordi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Gamlebilen min, som jeg ikke vet hvor er lengere... :( Senket 55/40 mm på bilde. Var senket 70/60 mm el. noe før... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Dette er ikke min eller noen jeg kjenner sin bil, men poster den likevel fordi det er den fineste 35i'en i hele verden: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Passat Kara, du må føle deg snytt.. Ingen høyde forskjell i det hele å det store.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 har ikke somla meg til å ta bilder av kjærra enda. Men skal ordne det. veit egentlig ikke eksakt hvor mye den er senka, men det minner fælt om den hvite som står over her. Skal vaske bilen og ta bilder så skal dere se. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Passat Kara, du må føle deg snytt.. Ingen høyde forskjell i det hele å det store.. føler meg snytt. hehe din tankeleser. men vet ikke helt hva e ska gjøre jeg.. noen tips? syns det er litt kjipt å kjøpe justerbart nå å.. men den ble lavere det gjorde den men ikke så mye. hva slags merke har du kurtmann å hadde du infinal? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 60/40 med 17" borbet av noe slag lav nok!! sånne. KW justerbare Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg