sløv Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Som tittel sier så ønsker jeg å ha tak i en pent brukt rs-front til min golf 2 Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Denne vil koste deg rundt 1700-1800 kr og er helt ny http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40207&item=7964002614&rd=1 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 tysken min er vel like god som russisken så hvis eg skal få den hitover trenger eg litt hjelp... Noen...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg