Gå til innhold

Kabel til Volvo V40

Ranger emnet

LarsGøran

Anbefalte innlegg

Hallå

Hadde tenkt å bare hive inn no lyd i bilen, og bak på den orginale spilleren er det en merkelig utgang til forsterker. Det er en stor svart kabel med mange hull i, sikkert noe som funker til Volvo orginal, noen som har vært borti sånt??

Må jeg bytte ut spilleren for å få koblet til eller finnes det no overganger etc??

LarsGøran

Volvo V40 T4 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt den tanken selv, men da må jeg kjøpe innsats til resten av midtkonsollen, pga at jeg har en sånn bigfront spiller. Vil holde bilen mest mulig orginal.

For det første.. du har en skikkelig fet bil! :D (sånn vil jeg også ha!)

Men vill du gjøre noe ut av lyden i bilen så må nok den spilleren ut.. den duger ikke til annet enn radio...(med mindre du ikke har den navigasjonstingen da) For det første så er cd-spilleren dårlig, VELDIG følsom for vibrasjoner.. hvis cden er litt dårlig så kan jeg risikere at den hakker ved passering av asfalt skjøter på motorveien og grusveier er et mareritt.. Den innebygde forsterkeren er dårlig, den har ingen "lavnivå" utganger så vidt jeg vet (eneste alternativene jeg har sett der er slike ting du kobler på høyttaler utgangene som demper signalet og "gjør om" til phonoplugger..) og jeg savner masse justeringsmuligheter..

Nå vet ikke jeg om det er gjort endringer på cd-spilleren i den bilen siden 2002.. I så fall så må du høre med noen andre..

Den pluggen din.. er du sikker på at det er utgang til forsterker? og ikke inngang og styring fra/til cd-veksler? For cd veksler fåes som orginalt ekstrautstyr til spilleren..

Jeg har bare sett en slik insats for å bytte ut orginalspilleren i denne bilen.. og det så ganske orginalt ut egentlig.. mulig det finnes andre produsenter og mer "jalla" utgaver.. han som eier s40n jeg så det i er rimelig nøye på ting..

Uansett så tar du jo vare på den orginale spilleren, så du kan få det orginalt igjen om du en gang skal selge bilen..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider