D-1 Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 hei hei.er det ikke noen av dere som har noen bilder av styla og modda 607`er.Hadde vert litt kult og sett en slik flåte med styling!Hviss ikke noen av dere har det,kan ikke da noen av dere fantastiske photo shopp entusiaster modde noen bilder?? Håper dette ordner seg! Vennlig hilsen lille meg! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 er det ingen som kan hjelpe meg med dette da?legger ved et par bilder her dere kan starte med vist det blir så dere kan bruke de da!de er ganske små,men kanskje dere klarer og forstørre de!grunnen til at jeg vill at dere sjakk modde bilder er at jeg er helt grønn når det kommer til data selv,så jeg får det ikke til!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 ett til Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 et til som er litt større.de to forige ble ganske så små de. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Heisann! Her er litt Musketier-styling av 607 (http://www.musketier.de) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 607 Pescarolo Concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 original.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 modda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 tusen takk ja karer.likte den moddinga da!he he..kjempefine bilder.men hviss det er noen som har noe mer så må dere bare legge det ut!hilsen lille meg. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 fin bil i allefall. fadern har en sølvmetallic 2.2 16v med 160hk! litt slapp på lavt turtall, men kommer seg etterhvert! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Faen, kanskje min neste Pug burde vært en 607? hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 ja kanskje det.jeg har i alle fall bestemt meg!Jeg SKALL ha en slik bil,men når det blir det vet jeg ikke enda! må gjøre ferdig lærlinge jobben og militæret først!men når jeg er ferdig med det,altså om 2 år,da er bilen jeg har nå for lengst ferdig nedbetalt,og jeg kan begynne med nye planer!!!he he.gleder meg jeg! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Kjip bil synes jeg. Ganske fin inni da men. Også Peugeot kvalitet :rolleyes: Kjøp diesel i så fall da, da slipper du at gasspjeldet låser seg om vinteren ;) Og ikke trykk for mye/hardt på bagasjeåpneren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg