Gå til innhold

1995 Golf 1,4

Ranger emnet


Crimzon

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal i dag se på en 1995 Golf 1,4. Den har gått 170.000, og er en 3dørs versjon. Den skal visst nok være i meget god stand, og er fri for rust og heftelser. Eieren har akkurat skiftet clutch og registerreim. Pris: 59.000

 

Jeg har aldri eid en VW før, så jeg lurte på om noen kunne tipse meg på ting jeg bør se etter nå jeg skal se bilen i kveld? Er det noen vanlige feil på disse bilene?

Høres prisen grei ut? Vil jeg greie å tjene noe ved å hente inn fra f.eks Tyskland?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de bilene de er utsatt for de største mangelene men jeg hadde tenkt meg om minst 3 ganger før jeg hadde kjøpt en 1.4...

den er utrolig slapp... hadde heller satset på en 1,6/1,8 da

Var ikke akkurat billig synes jeg iogmed at det er en 1.4

 

Med mindre du skal importere en GTI/VR6 så tror jeg det er lite å tjene på å importere (tviler på at du i det hele tatt finner en 1.4 i tyskland)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Crimzon

Jeg er student, og har ikke råd til å øse ut med penger til forsinkring og bensin. Kjenner folk som har litt peil på Golf. De sa at 1,4 injeksjons motoren, tilsvarer en eldre 1,6...... Stemmer dette?

Jeg er ikke på jakt etter en rå motor her, så er det sagt.

 

Er det 1.4 8V 60hk versjonen så stemmer det ikke.... men er det 1.4 16V 75hk så stemmer det nok bedre...

Tror ikke bensin forbruket er så mye større på 1.6/1.8

er det en 1.4 16V så er nok ikke prisen så ille...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår