nrd Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 CD-veklseren i min far sin bil funker ikke som den skal. Den klarer ikke lese cd'er i noen av "sporene" (6 stk). Står bare på "Load CD" evig lenge. Noen som har en idè om hva som kan være galt? Philips DC O22 Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 CD-veklseren i min far sin bil funker ikke som den skal. Den klarer ikke lese cd'er i noen av "sporene" (6 stk). Står bare på "Load CD" evig lenge. Noen som har en idè om hva som kan være galt? Philips DO22 vet ikke hva som kan være galt, men jeg hadde vurdert å invistere i en helt NY spiller! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 vet ikke hva som kan være galt, men jeg hadde vurdert å invistere i en helt NY spiller! Tror min far gir en god faen i hvilken spiller som er i bilen så lenge den klarer å lese cd'er. Men eg skal si at "barnet" på bilforumet mener han bør kjøpe ny :knob: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Tror min far gir en god faen i hvilken spiller som er i bilen så lenge den klarer å lese cd'er. Men eg skal si at "barnet" på bilforumet mener han bør kjøpe ny :knob: barnet? hvor gammel e så denne herre mannen? e ikke meningen å kødde tråden din! men eg sa bare min menig:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 barnet? hvor gammel e så denne herre mannen? e ikke meningen å kødde tråden din! men eg sa bare min menig:) kidn..barnet... skjønner? sombrero Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 kidn..barnet... skjønner? sombrero tog an:) hehe notin Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ingen som vet? Bare til å kaste dritet? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hvis ingen andre har noe bedre forslag så kan jeg jo foreslå å slå til dritten, enten med bare hånda eller med en liten hammer. Er du heldig så hjelper det, i værste fall så funker det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Sett en rense-CD i spilleren. Det er MYE støv som kommer inn i en bil og dette finner jo selvfølgelig veien inn i våre CD-spillere og forsterkere! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg