Gjeken Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Hei Jeg har en 84 modell Golf 2 1600 og jeg har noen problemer med den.. Det ene er disse umulige manifold klemmene ( disse C formede klemmene som holder manifolden til motoren ) jeg lurer på om noen har ett triks for å få disse på? så er det blinklysene som ikke fungerer på ene siden.. jeg har veldig lite peiling på bil som dere sikkert ser..men tenkte jeg skulle gjøre ett forsøk likevell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Når det gjelder eksosklemmene til manifoilen, må du ta et skrujern som går gjennom hullet på klemma og benne oppover (heng på klemma under først). Det lønner seg også prøve å vri klemma på plass istedet for å benne den rett på. Prøv å bytte blinklysbryteren ved rattet. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Prøv å bytte blinklysbryteren ved rattet. eller relé... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjeken Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Når det gjelder eksosklemmene til manifoilen, må du ta et skrujern som går gjennom hullet på klemma og benne oppover (heng på klemma under først). Det lønner seg også prøve å vri klemma på plass istedet for å benne den rett på. Prøv å bytte blinklysbryteren ved rattet. Tnx Jeg får gå å prøve dette :) poster hvordan det gikk senere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 slaktekrok er også et stalltips (hvis du skulle slumpe til å kjenne noen i den bransjen :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Volkswagen har et ganske enkelt spesial verktøy til disse klemmene. Det er rett og slett et kileformet jern som du slår "inn i C'n" for å utvide de! Fungerer utmerket! Hvis du ikke har no jern å lage til å lage en kile av selv kan du jo høre på et VW verksted om du kan få låne de litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjeken Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Når det gjelder eksosklemmene til manifoilen, må du ta et skrujern som går gjennom hullet på klemma og benne oppover (heng på klemma under først). Det lønner seg også prøve å vri klemma på plass istedet for å benne den rett på. Prøv å bytte blinklysbryteren ved rattet. Nå har jeg endelig fått det til :) sleit litt med det men det gikk..tusen takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg