Gå til innhold

Modding av mb 300td, hjelp?

Ranger emnet


Big-Boy

Anbefalte innlegg

Hei, overtar snart en mb 300td (på bildet) og jeg skal "pynte" litt på den, men siden jeg ikke kan noe særlig og ikke har PS eller noe lignende tenkte jeg at jeg kunne spørre hær :)

legger med et bilde av bilen, si ifra hvis bildet er totalt ubrukelig så skal jeg prøve å få tatt et nytt bilde :rolleyes:

bilde1

vet ikke om jeg får opp bildet, så legger med en link itilleg :rolleyes:

Linken..=)

 

det jeg hadde tenkt var noen tøffe men classie felger 17"/18", og sort eller sølv mettalic lakk :) så hvis noen kunne fiksa noe sånnt hadde jeg blitt veldig gla :)

edit: skal også skifte intriør men det har jeg funnet ut hvordan skal være enten mørkt eller lyst skinn:D

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, overtar snart en mb 300td (på bildet) og jeg skal "pynte" litt på den, men siden jeg ikke kan noe særlig og ikke har PS eller noe lignende tenkte jeg at jeg kunne spørre hær :)

legger med et bilde av bilen, si ifra hvis bildet er totalt ubrukelig så skal jeg prøve å få tatt et nytt bilde :rolleyes:

bilde1

vet ikke om jeg får opp bildet, så legger med en link itilleg :rolleyes:

Linken..=)

 

det jeg hadde tenkt var noen tøffe men classie felger 17"/18", og sort eller sølv mettalic lakk :) så hvis noen kunne fiksa noe sånnt hadde jeg blitt veldig gla :)

 

wow kul bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, overtar snart en mb 300td (på bildet) og jeg skal "pynte" litt på den, men siden jeg ikke kan noe særlig og ikke har PS eller noe lignende tenkte jeg at jeg kunne spørre hær :)

legger med et bilde av bilen, si ifra hvis bildet er totalt ubrukelig så skal jeg prøve å få tatt et nytt bilde :rolleyes:

bilde1

vet ikke om jeg får opp bildet, så legger med en link itilleg :rolleyes:

Linken..=)

 

det jeg hadde tenkt var noen tøffe men classie felger 17"/18", og sort eller sølv mettalic lakk :) så hvis noen kunne fiksa noe sånnt hadde jeg blitt veldig gla :)

Litt O/T, men de luftinntaka fremme ved lyset, er de originalt på mb 300td? eller finnes de på andre mb'er? kunne tenkt meg sånne på min bil..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da er det bare å få tak i sånne forskjermer og skjæære de ut å kliiine det på min bil? :P hehe.. ikke så enkelt men..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da er det bare å få tak i sånne forskjermer og skjæære de ut å kliiine det på min bil? :P hehe.. ikke så enkelt men..

MeSs

 

hehe næi tror ikke det er fullt så enkelt nei:P

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di rillene er originalt på turbodiesel fram til 90(?) og etter det var det standard på alle diesel utgaver.. på 190 (w201) får du disse på 2,5 turbodieseln..

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår