Kjetilr Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Oljelekkasje mellom topp og fordeler på GTI 16v 89 mod. Hva skal man gjøre med dette? Han jeg kjøpte bilen av mumlet noe om at når det lakk olje der så måtte fordeler byttes. Hørtes noe usannsynlig ut syntes jeg. Seff ett verksted som hadde sagt det da... :D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Bytte pakning. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 skjønner.. Er det en simmering eller en o-ring der? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 skjønner.. Er det en simmering eller en o-ring der? Det ligger en o-ring der. Den har ganske spess. dimension så den bør du stikke på møller å kjøpe! PS:kan lønne seg å gjøre rein fordeleren før montering Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Oljelekkasje mellom topp og fordeler på GTI 16v 89 mod. Hva skal man gjøre med dette? Han jeg kjøpte bilen av mumlet noe om at når det lakk olje der så måtte fordeler byttes. Hørtes noe usannsynlig ut syntes jeg. Seff ett verksted som hadde sagt det da... :D har og hørt at fordelern går til helvete når den først her begynt å lekke olje, skifte pakning vil utsette problemet.......men ta det billigste først, kjøp ny simring , reingjør godt og skru fast igjenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg