Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Selger en av mine telefoner...6310i...Trenger en front til bilen, så da må en mobil gå tapt...Selges til høystbydene... Telefonen er i topp stand, bortsett fra defekt vibrasjon... Farge: Sølv Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Hvor mye får man for en NOKIA 6310i nå da? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by HiiP Hvor mye får man for en NOKIA 6310i nå da? Nokia 6310i koster ca 2499,- ut ! NY ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Telefonen ble kjøpt i høst, så jeg håper på å ikke tape så mye... Da betalte jeg 2899,- Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 med defekter er den lite verdt spør du meg.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by nitewlkr med defekter er den lite verdt spør du meg.... sikkert fukt ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by LilleGud sikkert fukt ! Hehe...Har jobbet i mobilforretning i over et år, og vet godt hva feilen er...IKKE fukt... Idiotisk å komme å si det, når du ikke vet hvordan telefonen osv er brukt... Problemet er kontaktfeil...5 sek med loddebolt og feilen er rettet, men har bare sterkstrøms bolt, så den er for varm...Skulle helst hatt en varmevifte... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by CivicVTEC Hehe...Har jobbet i mobilforretning i over et år, og vet godt hva feilen er...IKKE fukt... Idiotisk å komme å si det, når du ikke vet hvordan telefonen osv er brukt... Problemet er kontaktfeil...5 sek med loddebolt og feilen er rettet, men har bare sterkstrøms bolt, så den er for varm...Skulle helst hatt en varmevifte... Jaha? Vibratoren sitter i frontdekslet på samme måte som 6210. Hvordan skal du lodde? Tørr jeg spørre? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by CivicVTEC Hehe...Har jobbet i mobilforretning i over et år, og vet godt hva feilen er...IKKE fukt... Idiotisk å komme å si det, når du ikke vet hvordan telefonen osv er brukt... Problemet er kontaktfeil...5 sek med loddebolt og feilen er rettet, men har bare sterkstrøms bolt, så den er for varm...Skulle helst hatt en varmevifte... Så fordi du har jobbet i mobilforetning så er du ekspert på feil på mobiler...:rolleyes: Vibratoren på 6310i er ikke loddet så loddebolten hjelper deg fint lite ;) EDIT:Faen Hiip... du var raskere enn meg der gitt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by CivicVTEC Hehe...Har jobbet i mobilforretning i over et år, og vet godt hva feilen er...IKKE fukt... Idiotisk å komme å si det, når du ikke vet hvordan telefonen osv er brukt... Problemet er kontaktfeil...5 sek med loddebolt og feilen er rettet, men har bare sterkstrøms bolt, så den er for varm...Skulle helst hatt en varmevifte... hadde ikke vært lettere å bytte fronten da. siden det er der vibratorn sitter ?? eller bare bytte vibratorn ? men du trenger nok ikke å lodde den ut ! EDIT: Notat til meg selv, Les HELE threaden før du svarer ! :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg