Gå til innhold

VW Vento The Fast & The Furious

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Gatebil%20Rudskogen%20SEP%202004%20093.jpg

Gatebil%20Rudskogen%20SEP%202004%20094.jpg

tatt på rudskogen 2004, det jeg tenkte når jeg så den var, Faen å tøff! fikk ikke noe bedre biler av bilen, gikk tilogmed en runde til etterpå, men fant den ikke igjen

Må si det er litt artig å se bilen sin,forutenom på sine egne bilder :rolleyes:

Om du ikke fikk en god nok titt på Rudskogen i September,så kan jeg meddele deg at jeg kjører ned til Årets første Gatebil-treff! Gatebil Vålerbanen :)

Så om du dukker opp der, så har du muligheten på nytt :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fordi i usa kalles vento for jetta :)

siste modell som het jetta i europa var mk2'rn

når jetta mk5 kommer ( eller har kommet ) skulle den visst kalles jetta i europa også !

 

ok, å i norge er detta en jetta? hehe hvorfor ha to forskjellige navn da... forvirrende

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil... Så den på rudskogen, gjennomført. Si hvordan motor du skal ha da!

 

Original Golf GTI har vel heller aldri dratt av noe pølseskinn ;)

Motor må bare forbli et mysterium for dere lesere......og som sagt så må jeg regne nøye over hva dette lille stuntet mitt kommer til å koste.Har bare regnet sånn "grovt" over det.

Men slik det ser ut for at det blir et motorbytte meget utenom det vanlige :rolleyes: hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville tippet på en 1.8T 16v? er iallefall det jeg ville valgt :)

 

men det blir spennende å se om du har noe annet spennende på gang. tøff bil forresten. behold stickerene på, det er jo noe av det som gjør bilen spesiell!

Tippingen din er feil,sorry!Men en ting du har rett i er at det blir MEGET spennende.......hehe!Stickerne blir selfølgelig på.Takk for komplemanget!!

Akkorat nå ser ikke bilen ut,er i en liten mekke-fase,skal se om ikke jeg får lagt ut noen bilder etterhvert! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår