Gå til innhold

VW Vento The Fast & The Furious

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en av de råeste vento jeg h ar sett pr dags dato!!!!!

 

Sinnsyk fet og gjennomført med dekor og styling ala Fast and Furious!

Stå på og keep up the good work.

 

Håper på å se deg på treff til sommern uansett motor og det er der.

 

Ser du har blått interriør,det samme som jeg hadde det men har gudskjelov skifta det med et svart GT med midtarmlene og el ruter. DEILIG sier jeg bare.

 

Kult det du har gjort med det innv detaljene og lakkert i hvit. Driver med noe slikt selv om dagen. skjer til uka tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av de råeste vento jeg h ar sett pr dags dato!!!!!

 

Sinnsyk fet og gjennomført med dekor og styling ala Fast and Furious!

Stå på og keep up the good work.

 

Håper på å se deg på treff til sommern uansett motor og det er der.

 

Ser du har blått interriør,det samme som jeg hadde det men har gudskjelov skifta det med et svart GT med midtarmlene og el ruter. DEILIG sier jeg bare.

 

Kult det du har gjort med det innv detaljene og lakkert i hvit. Driver med noe slikt selv om dagen. skjer til uka tenker jeg!

Dukker GARANTERT opp på Våler nå i mai! Hvor fikk du tak i sort interiør.....leter desperat etter det!Lakkering av de smådetaljene var letteste sak av verden,midtkonsollen var verre.Den må je lakke på nytt,lakken sprakk angry men,men litt må man plages!Håper jeg får ta en skikkelig titt på bilen DIN når jeg kommer nedover på Vålerbanen.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger bilen din! Sto å så på den lenge på gatebil på rudskogen i fjor sommer. hvor har du fått tak i klistremerket i sideruta di bak? ta gjerne en titt på bilen min også. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61813

 

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger bilen din! Sto å så på den lenge på gatebil på rudskogen i fjor sommer. hvor har du fått tak i klistremerket i sideruta di bak? ta gjerne en titt på bilen min også. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61813

 

Mvh

Alt av dekor som er på bilen er tegnet for hånd bortsett fra reklame fra sponsorene mine!Har en hel spec.liste om hva som er gjort med bilen min........den er sånn passe lang!De merkene i sideruta er selvprodusert som det meste annet på bilen er.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bjørn!

Long time no see!Jo stemmer nok det.......har noe skikkelig lurt på gang,hehe :rolleyes:

Hvordan går det med lokallaget....?Må se om ikke jeg får tatt meg en tur nedover nå når veien blir bare!!!

 

Dette ser bra ut Mats, men er en ting jeg lurer på?

Hvorfor har du valgt hvit som interiør farge?

Jeg ville helt klart ha valgt en farge som bryter mer med bilens farge, f,eks rød, gul, blå etc..

Hvor kjøpte du den instrumentholderen du har på a-stolpen?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut Mats, men er en ting jeg lurer på?

Hvorfor har du valgt hvit som interiør farge?

Jeg ville helt klart ha valgt en farge som bryter mer med bilens farge, f,eks rød, gul, blå etc..

Hvor kjøpte du den instrumentholderen du har på a-stolpen?

Jeg har valgt hvit som intriørfarge fordi man skulle kunne hente igjen utsiden av bilen på innsiden........ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene!Du får et bedre perspektiv over det.

Insrtumentholderen fikk jeg av min sponsor i Sverige,Realcar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker GARANTERT opp på Våler nå i mai! Hvor fikk du tak i sort interiør.....leter desperat etter det!Lakkering av de smådetaljene var letteste sak av verden,midtkonsollen var verre.Den må je lakke på nytt,lakken sprakk angry men,men litt må man plages!Håper jeg får ta en skikkelig titt på bilen DIN når jeg kommer nedover på Vålerbanen.....!

 

Bare å huke tak i meg det når du ser meg.. men da skal jeg seff ta en kikk på bilen din.

 

Hvis du leste hele tråden min så ser du kanskje det at jeg hadde et GT vrak,ribba det totalt og fikk sort interriør,litt bøttestoler,sort dash,el ruter + div annet. Var så utrolig kjedelig med det blå som var der. Eneste jeg skulle hatt er en svart airbag på høyre side,den hadde sprenkt på vraket.. arrgh

 

Kommer til å få en lakkerer til å ta seg av lakkeringa mi,jeg vil ikke begynne med det selv.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil%20Rudskogen%20SEP%202004%20093.jpg

Gatebil%20Rudskogen%20SEP%202004%20094.jpg

tatt på rudskogen 2004, det jeg tenkte når jeg så den var, Faen å tøff! fikk ikke noe bedre biler av bilen, gikk tilogmed en runde til etterpå, men fant den ikke igjen

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst jeg husker rett ble det skrevet en reportasje om F&F bilen i Bilsport for endel år siden... Var før filmen kom. Mulig der står litt info om den der, var ihvertfall gjort en hel del med den... Tror jeg har det bladet hjemme.

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår