Kristiansen Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Vet ikke helt om dette er riktig forum, men fant ikke no bedre... Var i Strømstad idag... Og ble stoppet i kontroll, fikk da en mangellap (Bevis om Flygande Ispenktion) På sota ruter foran... Hvordan er dette, hva skal jeg gjøre nå ? Har dette noe betynding i Norge, blir dette sendt videre til det Norske Biltilsynet ? Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jeg hadde venta til jeg hadde fått en purring fra biltilsynet evt aldri fått en slik purring sombrero sombrero sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 du som kjørte hvit granada med "scoop" ? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hi-Hi.... Er du ikke heldig Stig Are grinchy Men polisen la vertfall merke til bilen din sombrero Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har fått en del av de dere lappene ved tidligere besøk i sverige. Jeg hørte aldri noe mere.Men nå er det jo blitt tettere sammarbeid mellom "eu" landene.Så du skal ikke være for sikker Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 du som kjørte hvit granada med "scoop" ? Jeg kjørte hvit granada ja, men dårli med scoop... Bilen min er hvit med RS plastikken og dritt lav... Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 var i strømstad for 2 år siden, vi ble da stoppet i hver eneste kontroll,hehe. Kjørte en svart bredda mercedes 190e med evostyling og klistremerker. Svenskene nektet å tro at det fantes noe som het mercedes 190e evolution, selv om det stod i vognkortet og hadde papirer på stylinga, de påstod vingen kom fra en mitsubishi evo,hehe. Fikk lapp om vinsning til biltilsynet, men gjorde ikke noe med det. en kamerat som eide bilen, og han hørte ingenting så lenge han hadde bilen, han hadde den i ett år til nesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har fått en del av de dere lappene ved tidligere besøk i sverige. Jeg hørte aldri noe mere.Men nå er det jo blitt tettere sammarbeid mellom "eu" landene.Så du skal ikke være for sikker Nå er vel ikke Norge en del av eu da.. Eller har det skjedd noe nytt i det siste som jeg ikke har fått med meg? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Nå er vel ikke Norge en del av eu da.. Eller har det skjedd noe nytt i det siste som jeg ikke har fått med meg? Du så ikke at det sto "eu" - landene, da? "eu" ikke eu... Vi er ikke medlem av eu, men det er nå et ganske tett samarbeid på mange områder for det. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Du så ikke at det sto "eu" - landene, da? "eu" ikke eu... Vi er ikke medlem av eu, men det er nå et ganske tett samarbeid på mange områder for det. Takk for den.Endelig en som kan lese norsk på detta forumet! Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg